سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار تهران: استاد مطهری نقشی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد


به گزارش روز یكشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در پیام سیدحسین هاشمی آمده است: استاد شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار و چهره ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است.
در پیام استاندار تهران با اشاره به اینكه استاد مطهری علم را با زیور اخلاق آراست و با نگاهی ژرف ، نمایی زیبا و جامع از نظام فكری اسلام به جهانیان عرضه كرد تصریح شده، هرچند خورشید عمر مبارك او در روزهای نخستین پیروزی نهضت اسلامی غروب كرد اما میراث ماندگار فكری و فرهنگی آن شهید والا مقام در شیرازه انقلاب اثرات ماندگاری بر جای گذاشت.
در ادامه این پیام آمده است: تقارن این روز با روز بزرگداشت مقام معلم فرصتی را فراهم می آورد تا از معلمان و آموزگاران میهن اسلامی مان تقدیر و در برابر عظمت و مقام شامخ آنان سر تعظیم فرود آوریم .
در پیام استاندار تهران با تجلیل از مقام معلم تاكید شده، بی تردید نقش كلیدی و حیاتی این معمارانِ انسان ساز در پیشرفت مادی و معنوی میهنمان متمایز و بی بدیل است.
در خاتمه پیام تبریك استاندار تهران آمده است: فرصت را مغتنم دانسته و فرا رسیدن روز معلم را به همه معلمان و دبیران پر تلاش استان تهران تبریك و تهنیت عرض می كنم.
تهرام 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انقلاب اسلامی ایران چه نقشی در ظهور امام عج دارد؟