سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پهپادهای هیدروژنی امکان پرواز 2 ساعته را پیدا کردند


پهپادهای هیدروژنی امکان پرواز 2 ساعته را پیدا کردند

با اختراع جدید شرکت انگلیسی Intelligent Energy احتمالا می توان امیدوار بود که پهپادهای بهره مند از سوخت هیدورژنی، به تولید انبوه برسند.

تاکنون هواپیماهای بدون سرنشینی که با سوخت هیدروژنی کار می کردند فقط توان 20 دقیقه پرواز را داشتند اما به لطف سلول های سوختی جدید کمپانی یاد شده، این پهپادها قادر خواهند بود تا حداکثر 2 ساعت در آسمان به پرواز در بیایند.

کمپانی «اینتلیجنت انرژی» همچنین بیان داشته آنها سعی داشته اند تا حد امکان این سلول های سوختی را سبک بسازند و آنها را با یک باتری نیز همراه کرده اند تا روند شارژشان با سرعت بیشتری صورت پذیرد. همین امر موجب شده تا به جای چندین ساعت، فقط در عرض چند دقیقه بتوان محصول یاد شده را شارژ نمود.

کمپانی انگلیسی سازنده، در نمایشگاه CES امسال پهپاد هیبریدی خود را به همراه نخستین اسمارت فون دنیا که باتری هیدروژنی دارد به نمایش خواهد گذاشت. این موبایل که در تابستان امسال رونمایی شده بود قادر است تا یک هفته بدون شارژ مورد استفاده قرار بگیرد و شارژ آن نیز از طریق سوکت هدفون صورت می گیرد.

گفتنی است یکی از شایعاتی که در مورد این شرکت وجود دارد همکاری اش با اپل برای تولید باتری موبایل ساکنین کوپرتینو است.

جالب است بدانید تاکنون انرژی هیدروژن برای استفاده در بسیاری از وسایل از اتوبوس گرفته تا راکت های نظامی مورد آزمایش قرار گرفته و شرکت Intelligent Energy نیزدر نظر دارد به شرکت هایی همانند بوئینگ کمک کند تا نخستین هواپیمای هیدروژنی را تولید نمایند.

منبع: thenextweb

برچسب‌ها:Intelligent Energyاخبار تکنولوژیپهپادهواپیمای بدون سرنشین

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
پرواز اولین پهپاد هیدروژنی در مدت ۴ ساعت