عرضه دستگاه تصفیه هوای هوشمند توسط یک برند


پارس‌خزر دستگاه تصفیه هوای هوشمند SAYA (مدل Bluesky‌) را عرضه کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، این دستگاه مناسب برای مصارف خانگی و مهدکودک‌ها، شرکت‌ها، بیماران آلرژیک،‌ مبتلایان به بیماری آسم و دارندگان حیوانات خانگی است.

از ویژگی‌های دستگاه تصفیه هوای هوشمند saya می‌توان به انجام شش مرحله فیلتراسیون کامل هوا (پیش فیلتر، هپا، کربنی، فتوکاتالیست، لامپ UV و یونایزر) اشاره کرد.

قدرت جذب ذرات جامد معلق در هوا شامل گرد و غبار، گرده گیاهان، موی حیوانات، از بین بردن آلاینده‌های گازی شامل دود سیگار و بوهای نامطبوع، ازبین برندن آلاینده‌های بیولوژیک شامل قارچ‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در هوا از ویژگی‌های این دستگاه است.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به پیشگیری از بروز یا تشدید بیماری‌های آسم، آلرژی، تنگی نفس و سرگیجه، تنظیم کارکرد سیستم عصبی، افزایش هوشیاری و دقت و کاهش خستگی با به‌کارگیری سیستم تولید یون منفی اشاره کرد.

دستگاه تصفیه هوای saya، مجهز به سیستم هوشمند، کنترل و نمایشگر جداگانه،‌ برای نمایش وضعیت کیفی هوای محیط است. مصرف بسیار کمِ برق، 65 وات از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

این دستگاه دارای صفحه لمسی، درجه تنظیم زمان کارکرد(2، 4، 8 و 12ساعت) و نشانگر تعویض فیلتر هپا و کربنی است.

مساحت تحت پوشش دستگاه تصفیه هوای saya پارس‌خزر به اندازه 95 مترمربع است و این محصول دارای استاندارد بین‌المللی GS و CE‌ است و موفق به کسب گواهینامه استاندارد ایمنی محصول نیز شده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دستگاه تصفیه هوای ساملن