سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاه نزدیک/ با LMcable آشنا شوید: کابلی که می‌تواند گجت‌های اندرویدی و iOS را شارژ کند!


نگاه نزدیک/ با LMcable آشنا شوید: کابلی که می‌تواند گجت‌های اندرویدی و iOS را شارژ کند!آی تی رسان/ اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که یک تلفن هوشمند اندرویدی و یک آیپد دارید و یا یک آیفون و یک تبلت اندرویدی، قطعا شارژ این گجت‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی شماست چراکه نمی‌توانید با کابلی یکسان دستگاه‌های اندرویدی و iOS را شارژ کنید و به همین دلیل همیشه باید دو کابل متفاوت همراه داشته باشید.

اگر باوجود این مشکل آرزو می‌کردید که ای‌ کاش کابلی طراحی می‌شد که بتوان به کمک آن‌، هم دستگاه‌های اندرویدی را شارژ کرد و هم دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل iOS، به آرزویتان رسیده‌اید؛ چراکه یک تیم خلاق در کیک استارتر کابلی به نام LMcable را ثبت کرده‌اند که قادر است هم گجت‌های اندرویدی و هم دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل iOS را شارژ کند.

این کابل طراحی پیچیده‌ای ندارد، یک‌طرف آن USB و طرف دیگر آن به‌طور همزمان دارای دو اتصال Lightning و پین microUSB است. سرعت شارژ این کابل 2.4 آمپر است و علاوه بر شارژ گجت خود، می‌توانید برای انتقال اطلاعات نیز از آن بهره ببرید. هم‌چنین در طراحی این کابل از روکش چرم برای دوام بیشتراستفاده‌ شده است که زیبایی خاصی نیز به آن می‌بخشد.

این کامل در صورت تأمین اعتبار احتمالا تا اواخر فروردین و به قیمت 15 تا 21 دلار روانه بازار خواهد شد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
با هولوپد - گجت هولوگرام ساز - آشنا شوید!