ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انتقاد قلعه‌نویی از AFC: با فوتبال می‌توان اختلافات را از بین برد/ بازی سختی با الهلال داریم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی فردا با الهلال در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل برگزاری دیدارهای نمایندگان کشورمان با تیم‌های عربستان در کشور ثالث، گفت: فوتبال زبان مشترک بین همه مردم جهان است و با این ورزش می‌توان ملت‌ها را به یکدیگر نزدیک و اختلافات را از بین برد.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های جام ملت‌ها و جام جهانی شاهد هستیم که خیلی از کشورها از طریق فوتبال با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و با هم دوست می‌شوند و امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمت و سویی برود که در این زمینه به کشورها کمک کند. جذابیت مسابقات فوتبال به همین نکات است.

قلعه‌نویی با اشاره به میزبانی ایران در بازی‌های تیم‌های ملی افغانستان، عراق و سوریه، کشورمان را یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه دانست و گفت: تمام تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر می‌کنند، کتبی و شفاهی از میزبانی ما تشکر می‌کنند که همه این موارد نشان می‌دهد ایران جزو کشورهای امن منطقه و جهان است.

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با بازی تیمش با الهلال عربستان گفت: قبل از هر چیز امیدوارم حساسیت‌های پیش آمده روی کیفیت بازی فردا تاثیری نگذارد. الهلال تیم بزرگی است و مسلما بازی سختی در انتظار ما خواهد بود.

قلعه‌نویی اظهار داشت: برای اینکه مقابل الهلال نتیجه بگیریم باید ارتباط بین خطوط هافبک و حمله این تیم را قطع کنیم. این تیم بازیکنان فیزیکی در اختیار دارد و قطع کردن خطوط ارتباطی آنها در موفقیت تیم ما تأثیرگذار خواهد بود.

سرمربی تراکتورسازی گفت: در این چند روز اخیر نتوانستیم تمرینات منظمی برگزار و روی مسائل تاکتیکی کار کنیم و تنها به دنبال ریکاوری بودیم اما با همه این مسائل امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انتقاد کارشناس تلویزیون از امیر قلعه نویی وشیوه بازی استقلال