خبر جدید از جزئیات قتل دختر و پسر لاهیجانی


ساعت 10 شامگاه 13 مهرماه سال جاری صدای شلیک چند گلوله در خیابان گلستان 15 و 17 لاهیجان، ساکنان محلی را از خانه هایشان بیرون کشاند و آنها با صحنه هولناک یک جنایت دلخراش روبه رو شدند.اجساد دختر و پسرجوانی که با گلوله های تفنگ شکاری کشته شده بودند غرق در خون در خودروی سفیدرنگی به چشم می خورد.با مخابره این جنایت وحشت آور به پلیس، خیلی زود تیمی از مأموران کلانتری منطقه گلستان لاهیجان و بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق در محل حاضر شدند.

فرضیه های متفاوت تیم تحقیق پلیس آگاهی لاهیجان در نخستین گام به سراغ ساکنان محل جنایت رفتند و با تحقیقات گسترده ای دریافتند دختر و پسر لاهیجانی به نام های رویا و حسین از فرزندان دو خانواده سرشناس لاهیجان هستند و پیشتر با هم آشنایی داشتند. با این سرنخ و بررسی مسیر شلیک گلوله ها فرضیه اول به مرگ های خودخواسته این دختر و پسر رسید. با توجه به اینکه تحقیقات نشان می داد حسین پیشتر دختر جوان را می شناخت و برای ازدواج با نظر منفی خانواده رویا روبه رو شده و همچنین تصمیم نامزدی این دختر با مردی دیگر مطرح شده بود، این فرضیه قوت بیشتری گرفت. یکی از کسانی که این دختر و پسر را می شناخت نیز مدعی شده بود حسین پس از نامزدی با دختر دیگری با اطلاع از تصمیم ازدواج رویا با او قرار گذاشته و احتمال اینکه آنها به خاطر روابط عاطفی گذشته دست به این مرگ های مرموز زده باشند زیاد است.این ادعاها در حالی مطرح شد که فرضیه دوم بر مبنای کینه توزی پسرجوان شکل گرفت. با توجه به اینکه تفنگ شکاری در این جنایت متعلق به حسین بود این فرضیه نیز قابل رسیدگی شناخته شد. در این شرایط تحقیقات بر پایه این دو فرضیه آغاز شد تا راز این جنایت فاش شود.

ابهام در این حادثه در حالی که 4 ماه از این حادثه گذشته و شاید همه تصور می کردند که این مرگ ها در شرایط خاصی رخ داده و حسین با شلیک به رویا اقدام به خودزنی کرده است رضا رحمانی دادستان لاهیجان اظهارنظر عجیبی کرد و با اشاره به اینکه وکیل خانواده حسین مدعی است نکات مبهمی در پرونده مشاهده می شود، گفت: چند ماه پیش این پرونده با فرضیه دگرکشی و خودکشی در دادسرای لاهیجان تشکیل شد.براساس تحقیقات انجام شده درباره این جنایت، دختر و پسر جان باخته در گذشته با هم رابطه دوستی داشته و قاتل از دختر مورد علاقه اش خواستگاری نیز کرده بود اما با مخالفت خانواده دختر این ازدواج صورت نگرفته بود. دادستان لاهیجان افزود: پس از این مخالفت، دختر قصد ازدواج با شخص دیگری را داشته که پسرجوان در تماس هایی از او می خواهد قبل از ازدواج همدیگر را ببینند. بنابر این دختر جوان با خودروی سفید رنگ خودش و پسر با یک سانتافه سر قرار می روند و با شلیک های مرگبار تفنگ شکاری پسرجوان ابتدا دختر به قتل رسیده و سپس پسرجوان با شلیک به زیر چانه اش خودکشی می کند.رحمانی درباره تفنگ استفاده شده در این جنایت گفت: در صحنه قتل دو تفنگ دو لول و یک تفنگ تک لول کشف شده است.دادستان لاهیجان در پایان گفت: دادسرای لاهیجان مطالب مطرح شده از سوی وکیل خانواده قاتل درخصوص ابهامات پرونده را مورد توجه قرار داده و به همین دلیل پرونده برای مطالعه و بررسی بیشتر همچنان باز است


ویدیو مرتبط :
دختر های لاهیجانی