پرسپولیس پنجم تا یازدهم فروردین در عمان اردو می‌زند


برنامه اردوی پرسپولیس پس از انجام آخرین هماهنگی‌ها و با توجه به پیگیری‌های سفارت ایران در مسقط، از پنجم فروردین ماه در عمان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، برپایی اردوی آماده‌سازی و انجام بازی تدارکاتی سرخپوشان در عمان با انجام آخرین هماهنگی‌ها قطعی شد و کاروان پرسپولیس اردوی خود در عمان را از پنجم فروردین آغاز می‌کند و این برنامه تا یازدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

برپایی این اردو به عنوان مسیری جدید در اردوهای برون مرزی تیم‌های ورزشی بویژه فوتبال با همکاری تنگاتنگ سفارت ایران در مسقط، بویژه علی اکبر سیبویه سفیر تام‌الاختیار ایران در عمان میسر شد.

سفارت ایران در مسقط برای فراهم آوردن شرایط مطلوب جهت برپایی این اردو و فراهم آمدن تمام امکانات در شأن نماینده فوتبال کشورمان که در آسیا سرشناس است، زحمات بسیاری را انجام داد.

حضور پرطرفدارترین تیم آسیا در عمان به طور قطع فصل جدیدی در روابط ورزشی با کشور دوست و همسایه خواهد بود که همواره ارتباطی خوب و مبتنی بر احترام متقابل را در پیش گرفته است.

عمان در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌هایی را در بخش امکانات ورزشی انجام داده است و برپایی اردویی موفق برای سرخپوشان از این نظر برای عمانی‌ها حائز اهمیت است.

بر همین اساس، باشگاه پرسپولیس به طور مستقیم میهمان فدراسیون فوتبال عمان است، در حالی که به طور معمول اینگونه نیست و باشگاه‌ها از یکدیگر میزبانی می‌کنند اما این امر که با پیگیری‌های سفارت ایران میسر شد، بیانگر اهمیت موضوع است.

تیم فوتبال پرسپولیس بامداد پنجم فروردین ماه با پرواز مستقیم، تهران را به مقصد عمان ترک خواهد کرد. تمرینات تیم در مدت حضور در آن کشور، در کمپ تیم‌های ملی عمان انجام خواهد شد و طی روزهای هفتم یا هشتم فروردین در دیداری دوستانه به مصاف یکی از دو تیم بالای جدول لیگ برتر آن کشور خواهد رفت.

کاروان سرخپوشان یازدهم فروردین نیز با پرواز مستقیم به تهران باز می‌گردد تا برای بازی 15 فروردین برابر تیم سیاه جامگان آماده شوند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
هیئت - اردو مشهد الرضا (ع) - فروردین ۱۳۹۳