سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نیروهای عراقی طرح حمله تروریستی به زائران کربلا را خنثی کردند


نیروهای امنیتی عراق توانستند دو عامل انتحاری را که قصد داشتند جمعی از زائران اربعین را هدف قرار دهند، به هلاکت برسانند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نیروهای امنیتی عراق توانستند دو عامل انتحاری را که قصد داشتند زائران عازم کربلا را در جنوب بغداد هدف قرار دهند، به هلاکت رساندند.

نیروهای امنیتی عراق گفتند: نیروهایی از تیپ چهارم پلیس فدرال با هماهنگی سازمان اطلاعات پلیس توانستند یک عامل انتحاری را در نزدیکی مسجد محمد رسول الله در محله الجهاد در جنوب بغداد به هلاکت برسانند.

منابع اعلام کردند: نیروهای تیپ 17 وابسته به فرماندهی عملیات بغداد نیز توانستند یک عامل انتحاری را که کمربند انتحاری به خود بسته بود قبل از رسیدن به مسیر زائران در منطقه کویرش در جنوب بغداد به هلاکت برسانند.

علی المالکی، معاون رئیس شورای استانداری کربلا اعلام کرد که طرح امنیتی ویژه اربعین طبق برنامه فرماندهی عملیات فرات میانی، رئیس پلیس کربلا و بقیه نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی با هماهنگی استانداری پیش ‌می‌رود.

المالکی گفت: تمامی محورهای شهر به طور کامل امن هستند و هیچ تهدید امنیتی علیه کربلا وجود ندارد. امنیت هوایی کربلا نیز تامین است و هیچ خطری زائران را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شهادت نیروهای عراقی حین خنثی سازی مین