فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اما و اگرهای فیلم جدید «فرهادی»/ سرمایه‌گذاری خواهر پادشاه قطر؛ شایعه یا واقعیت؟


به گزارش خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری فارس، روز گذشته فیلم سینمایی «فروشنده» مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و در فضای مجازی اسم دختر پادشاه قبلی و خواهر پادشاه فعلی قطر به عنوان سرمایه گذار فیلم عنوان شد که از طریق موسسه فیلمسازی در این اثر و شش فیلم دیگر سرمایه گذاری کرده است.

 

این در شرایطی است که سایت معتبر جشنواره کن تنها عنوان کشور تهیه کننده را «ایران ، فرانسه» عنوان کرده است و سایت IMDB نیز سه کمپانی را به عنوان تولید کننده اثر از آن نام برده است که عبارتند از   ،Arte France Cinéma  ،   Farhadi Film Production و     Memento Films Production نامبرده شده است.

 

ممکن است دختر پاشاده سابق و خواهر پادشاه فعلی در این دو شرکت خارجی (ممنتو فیلم و سینمای هنری فرانسه) سرمایه گذاری کرده باشد اما به صورت مستقل  و یا تحت عنوان موسسه فیلم دوحه و یا با نام خودش (فاطمه الرمیحی) در فیلم فرهادی سرمایه گذاری نکرده است.

فیلم سینمایی «فروشنده» همانگونه که در پوستر فرانسوی فیلم آمده است درباره جدایی است و در ایران پروانه نمایش اخذ نکرده است. فیلم ساخته اصغر فرهادی روز 21 می (شنبه 1 خرداد) در دو سانس در شصت و نهمین دوره جشنواره کن به نمایش در می آید.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
از شایعه تا واقعیت