فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازی‌های رایانه‌ای امشب زیر ذره‌بین «ثریا»


به گزارش خبرگزاری فارس، ورود هر روزه بازی‌های رایانه‌ای مختلف به کشور و تغییر سبک تفریحات قشر کودک و نوجوان موضوعی است که کم‌تر کارشناس حوزه روان‌شناسی و تربیت از آن به عنوان تهدید یادنکرده باشد. به اعتقاد این کارشناسان، جایگزینی بازی‌های رایانه‌ای ایرانی به جای بازی‌های غیربومی می‌تواند منعکس کننده فرهنگ بومی کشور باشد.

 

 برنامه ثریا با توجه به این شرایط در برنامه زنده امروز خود، از توان‌مندی‌های کلیدی، بازار بزرگ و نیروی انسانی متخصص و در عین حال کم‌کاری‌های حوزه بازی‌های رایانه‌ای در کشور می‌گوید. این برنامه با حضور احمدرضا نوری، کارشناس و فعال حوزه بازی‌های رایانه‌ای و پویانمایی و مهدی صرامی مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی (فرا) به روی آنتن می‌رود. برنامه امروز نیز طبق روال هر هفته، پس از خبر ساعت 19 از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

 

در این برنامه، فرصت‌های فراوان و بازار بزرگ بازی‌های رایانه‌ای و پویانمایی در کشور و عدم حمایت از تولید مناسب محصولات کیفی بومی در کنار آثار سوء فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای غربی و نفوذ فرهنگی آن‌ها در جامعه بررسی خواهند شد. ظرفیت بزرگ نیروی انسانی دانش‌آموخته در حوزه‌های مرتبط با تولید بازی‌های رایانه‌ای و تولید محتوا برای صنایع فرهنگی مرتبط نیز از جمله محورهای برنامه امروز خواهد بود.

 

در برنامه امروز از بینندگان پرسیده شده است:

آیا عمده بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی موجود در بازار، سرگرمی سالم و مفیدی برای کودکان و نوجوانان شما هستند؟

1.آری   2.  خیر

 

که می‌توان از هم‌اکنون با ارسال عدد گزینه مورد نظر به شماره پیامک 300001435 در این نظرسنجی شرکت کرد.

برنامه ثریا با شعار «دیدبانی برای پیشرفت ایران» چهارشنبه‌ها ساعت 19:30 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این برنامه با شماره همراه 09300001435 و شناسه sorayatv در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه فعال می‌باشد. مخاطبین محترم با عضویت در کانال تلگرامی برنامه ثریا به آدرس  https://telegram.me/soraya_tvمی‌توانند از اخبار و زمان پخش مستندها و برنامه‌های ثریا مطلع شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خاطرات غریبانه از رزمنده ائی که ذره ذره شهید../(1)