سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درگیری فعالان ضد نژادپرستی استرالیا با گروه های اسلام ستیز


به گزارش ایرنا، شبکه 'ای.بی.سی' استرالیا اعلام کرد در تظاهرات و تجمعات یکهزار نفره دو گروه رقیب ضد نژادپرستی و اسلام ستیز در شهر 'مِلتون' که در نزدیکی ملبورن واقع است، دو طرف درگیر شدند.
حدود 500 نفر از یک گروه در مرکز مدنی شهر 'ملتون' در حالی که پرچم ها و نشان های استرالیا را حمل می کردند، شعارهایی ضد نژادپرستی و علیه مهاجران سر می دادند.
این تجمعات در واکنش به رای دادگاهی در اوایل سال جاری در مورد ساخت یک مسجد در ملتون برگزار شد.
جنبش راستگرای افراطی 'استرالیا را پس بدهید' این اعتراض ها را علیه مهاجرت مسلمانان به استرالیا سازماندهی کرده است.
یک گروه مخالف نیز در حالی که شعار می دادند 'مسلمانان خوش آمدید، جایی برای نژادپرستان نیست' نسبت به گروه مقابل واکنش نشان دادند.
این تظاهرات با حضور گسترده پلیس برگزار شد و افسران مانعی بین دو گروه ایجاد کردند.
پلیس تلاش کرد تعدادی از اعضای گروه افراطی را به دور از صحنه انتقال دهد تا به درگیری پایان دهد.
یک مرد به اتهام مشت زدن به اسب پلیس دستگیر شد، در حالی که پنج نفر دیگر برای جرائمی مانند داشتن سلاح و رفتار آشوبگرانه بازداشت شدند.
پلیس برای متفرق کردن افراط گراهای نژادپرست از اسپری فلفل استفاده کرد.
درگیری های مشابهی نیز تیر ماه امسال در شهرهای سیدنی و ملبورن اتفاق افتاد و پلیس مجبور به مداخله شد.
حدود 16 شهر استرالیا15 فروردین ماه نیز شاهد تظاهرات یک گروه اسلام ستیز و نژادپرست بود و همزمان با این تظاهرات در چهار شهر استرالیا، گروه های ضدنژادپرستی دست به تجمعاتی زدند که به درگیری بین دو طرف انجامید.
پیش از این گروه های افراط گرا که خود را 'احیای استرالیا' می نامند، با پیگیری سیاست قدرت های غربی و اسلام هراسی خواستار بسته شدن مساجد و مدارس اسلامی و پایان صدور گواهینامه مواد غذایی حلال شده بودند.
گروه های نژادپرست استرالیا که ادعای آزادی و حقوق بشر دارند، در راستای اهداف غرب و در پی تبلیغات رسانه ای که فعالیت های تروریستی را به مسلمانان نسبت می دهند، هر از گاهی تظاهرات ضد اسلامی راه اندازی کرده و فشار بر مسلمانان استرالیا را افزایش داده اند.
آساق**1611

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معرفی فیلم های اسلام ستیز + بودجه