سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ضرورت بهره‌گیری از فضای مجازی به منظور آموزش معلمان


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی زرافشان معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک معاونان آموزش متوسطه و رؤسای ادارات مشاور استان‌های سراسر کشور که عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار داشت: استعداد، علاقه، مهارت و امکانات مورد نیاز 4 عامل اصلی در هدایت تحصیلی است.

وی افزود: اجرای هدایت تحصیلی ابزار و لوازمی دارد که بخشی از آن تأمین شده و بخشی دیگر نیازمند مساعدت بخش‌هایی همچون فناوری، پشتیبانی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش را دارد.

معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش هدایت تحصیلی در پایه دوم متوسطه را حفظ شاخص‌های توسعه متوازن دانست و تصریح کرد: آموزش اولیاء، مربیان و دانش‌آموزان باید مد نظر قرار گرفته تا دستاوردها حفظ شود.

زرافشان با بیان اینکه آماده‌سازی نیروی انسانی با توجه به تغییرات در سرخط‌ها و محتواها مورد نیاز است، گفت: از نظر آموزش نیروی انسانی نیاز به حمایت ویژه داریم و به کارگیری ظرفیت‌های فضای مجازی برای آموزش معلمان بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه 43 درصد مدارس کشور زیر 50 نفر دانش‌آموز دارد، تصریح کرد: اکثر مدارس کشور در دوره اول متوسطه مشاور ندارند و همچنین نیازمند توسعه و تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هستیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آموزش سیستم عامل و فضای مجازی رایگان