سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرلشکر صفوی: بخشی از مشکلات تهران متوجه حکومت و دولت است


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر رحیم صفوی دبیر همایش ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران امروز در آئین افتتاحیه این همایش که در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، با بیان اینکه این دانشگاه قطب علمی جغرافیای سیاسی کشور است و این سومین همایشی است که در رابطه با مسئله تهران در این دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: سومین همایش خود را تحت عنوان ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران برگزار کردیم.

وی افزود: دانشگاه تربیت مدرس به عنوان یک دانشگاه معتبر جمهوری اسلامی ایران رسالت خود را در زمینه آموزش، پرورش و تربیت کادر علمی کشور به عنوان یک مرکز علمی در حل مشکلات جامعه و همچنین در مراحل تصمیم‌سازی ایفا کرده است.

دبیر همایش ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران با بیان اینکه بخشی از مشکلات تهران متوجه حکومت و دولت است، بر ضرورت کمک‌های ضروری برای حل مشکلات تهران تاکید کرد و گفت: باید بعد از برگزاری این همایش به این نتیجه برسیم که تقسیم منابع به شکل صحیح صورت گرفته است یا خیر. با ساماندهی سیاسی شهر تهران به دنبال چه اهدافی هستیم؟ تا 10 سال آینده وضعیت ترافیک تهران چگونه می‌شود؟

به گزارش تسنیم، در این همایش تعدادی از مقامات کشوری و لشکری و همچنین 25 نفر از جغرافی‌دانان برتر جهان و تعدادی از اساتید ممتاز داخلی حضور دارند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سخنرانی سرلشکر صفوی در کنکره بزرگداشت شهید پاکنژاد یزد