زیدان: رونالدو بی‌نظیر است


سرمربی رئال مادرید، مهاجم پرتغالی تیمش را بی‌نظیر توصیف کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته بیست و هشتم لالیگا با نتیجه هفت بر یک سلتاویگو را در هم کوبید. کریستیانو رونالدو چهار گل و گرت بیل، خسه و په په هر یک، یک گل به ثمر رساندند.

زین‌الدین زیدان پس از این بازی گفت: بین نیمه با آنها موضوعی را مطرح کردم. در نیمه نخست حریف تیم خوبی نشان داد. 90 دقیقه خوب بازی کردن خیلی سخت است. در نیمه دوم حریف را تحت فشار قرار دادیم. زمانی که گلزنی می‌کنید کار خیلی راحت می‌شود. می‌توانیم بهتر شویم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

سرمربی رئال مادرید درباره سوت‌های اعتراض‌آمیز علیه رونالدو اظهار کرد: من به عملکردش توجه دارم. این سوت‌ها بخشی از فوتبال است. تنها رونالدو را هو نمی‌کنند. هوداران انتظار زیادی از بازیکنان دارند اما این موضوع خوب است. کریستیانو را می‌شناسید. او توانایی به ثمر رساندن چهار گل را دارد. او منحصر به فرد است. ضربات خوبی از فاصله نزدیک می‌زند. من تا به حال چهار گل در یک بازی نزدم. گلزنی او در لیگ قهرمانان اهمیت دارد.

زیدان درمورد ترکیب تیم نیز گفت: می‌خواهیم همه بازیکنان فرصت حضور در میدان را داشته باشند چون همه خوب هستند. تعویض‌ها تیم را پر انرژی‌تر می‌کند.

گرت بیل پس از 47 روز به میادین بازگشت. سرمربی فرانسوی عملکرد او را خوب عنوان کرد و افزود: از بازگشت و عملکردش خوشحالم. او برای بازی در ترکیب اصلی آماده است اما باید فردا وضعیت او را بررسی کنیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
زیدان: رونالدو و بیل در رئال می مانند