سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایجاد دوره مشترک رشته مهندسی معدن میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با پلی‌تکنیک کابل


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشستی با حضور مسئولان دانشگاه پلی تکنیک کابل با معرفی دانشگاه، ‌گفت: یکی از اهداف اصلی این دانشگاه افزایش همکاری‌های بین المللی و جذب بیشتر دانشجویان خارجی است.

وی از برنامه ریزی دانشگاه برای افزایش همکاری با کشور افغانستان نیز خبر داد.

در این نشست همچنین مومند از مسئولان دانشگاه پلی تکنیک کابل سابقه تاریخی و علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر را قابل ستایش دانست و خواستار همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دانشگاه پلی تکنیک کابل و دانشکده مهندسی دانشگاه کابل شد.

دکتر امیر گلرو، معاون پژوهشی پردیس بین الملل و آقای دکتر همایون کتیبه، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی معدن ومتالورژی دانشگاه امیرکبیر نیز در این نشست طی سخنانی به معرفی دانشکده مهندسی معدن پرداختند.

کتیبه، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی معدن ومتالورژی دانشگاه امیرکبیر آمادگی این دانشگاه را برای ارائه رشته مهندسی معدن جهت دانشجویان افغانستانی اعلام کرد.

در این نشست طرفین در زمینه انعقاد و اجرایی کردن توافق سه جانبه بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران، وزارت تحصیلات عالی جمهوری اسلامی افغانستان و موسسه گیز آلمان مبنی بر برنامه تحصیلات آکادمیک در زمینه رشته مهندسی معدن تاکید کردند.

در ادامه این نشست هیات افغانی و هیات دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دانشکده‌های مهندسی معدن، مهندسی پزشکی، مهندسی هوا فضا و مهندسی برق بازدید کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/2MXYR6


ویدیو مرتبط :
مسابقات آب شیرین کن دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)