آیپد ایر 3 تا یک ماه دیگر با نمایشگر 4K و 4 گیگابایت حافظه رم معرفی می شود


گزارش‌های جدید از 9to5mac می‌گویند اپل در مراسم ماه مارس یک آیپد جدید رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود نمایشگر این تبلت ۹.۷ اینچ اندازه دارد و به احتمال فراوان در جریان مراسم ماه مارس اپل رونمایی خواهد شد. با زومیت همراه باشید.

اپل در سال ۲۰۱۵ از بزرگترین تبلت خود رونمایی کرد و امیدوار بود که فروش بیشتری بدست آورد اما آمار و ارقام فروش سال ۲۰۱۵ این حرف را نمی‌زنند.ظاهرا تبلت جدید این شرکت ۹.۷ اینچی خواهد بود که از قلم اپل هم پشتیبانی خواهد کرد.

مقاله مرتبط:

DigiTimes به نقل از یکی از تولیدکنندگان پنل‌های تبلت گفته که نمایشگر آیپد ایر ۳ با رزولوشن 4K و ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. اپل همچنین بر روی عمر باتری این دستگاه کار کرده تا تبلتی همه‌چیز تمام را به بازار بیاورد.

آیپد ایر ۳ به احتمال از فناوری سنجش فشار بر نمایشگر پشتیبانی نخواهد کرد، چرا که در راه تولید نمایشگر بزرگ این تبلت و تجهیز آن به این فشار مشکلات زیادی وجود داشته و اپل قصد ندارد تا این نسل از آیپد را همراه با این فناوری عرضه کند.

اپل قرار است بلندگو و دوربین پشتی بهتری برای آیپد جدید در نظر بگیرد و در نتیجه احتمالا پردازنده سریع‌تری شبیه به A9X را در این دستگاه قرار خواهد داد.

تاکنون گمانه‌زنی‌ها می‌گویند که اپل، آیفون ۴ اینچی را در این مراسم معرفی خواهد کرد اما به احتمال بسیار زیاد رونمایی از نسل دوم اپل واچ را به تاخیر خواهد انداخت. 


ویدیو مرتبط :
اپل آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ را معرفی کرد