سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یك تن و 36 كیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان كشف شد


به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان یك باند بزرگ را كه در امر توزیع مواد مخدر فعالیت داشته را شناسایی و اعضای این باند را تحت نظر قرار دادند.
وی افزود: پلیس با رصد مداوم اعضای این باند در نهایت شب گذشته 2 دستگاه خودرو تویوتا متعلق به این باند را در جاده فرعی شهرستان سیب و سوران شناسایی كردند.
وی تصریح كرد: اعضای این باند با مشاهده ماموران ضمن تغییر مسیر ناگهانی به سمت پلیس تیراندازی كرده و از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح و تنگ شدن عرصه بر سوداگران مرگ، ماموران ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو تویوتا و یك دستگاه پژو 405، هر سه عضو این باند را دستگیر كردند.
سردار رحیمی در خصوص مقدار مواد مخدر كشف شده در این عملیات گفت: ماموران در بازرسی از این خودروها 586 كیلوگرم تریاك، 51 كیلوگرم هروئین و 84 كیلوگرم شیره تریاك را كشف كردند.
وی از اجرای یك عملیات پلیسی دیگر در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در این عملیات در ارتفاعات نوك آباد خاش یك باند توزیع كننده مواد مخدر را شناسایی كرده و پس از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، ضمن توقیف یك دستگاه خودرو وانت 202 كیلوگرم تریاك را كشف كردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری دو قاچاقچی سابقه دار در یك عملیات دیگر در زاهدان خبر داد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این عملیات در بازرسی از منزل این قاچاقچیان 113 كیلوگرم تریاك را كه در بطری های آب معدنی بسته بندی شده بود به همراه ابزار بسته بندی كشف و یك دستگاه خودرو سواری را نیز توقیف كردند.
7316 /8005 /6081/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دانشگاه سیستان بلوچستان در یك نگاه