سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درگیری داخلی میان نیروهای پیشمرگه در «سنجار» عراق


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درگیری میان نیروهای ویژه پیشمرگه منطقه کردستان با شماری از پیشمرگه‌های ایزدی در سنجار، 7 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، بعدازظهر چهارشنبه (4 آذر/ 25 نوامبر) میان نیروهای زیروانی، یکی از واحدهای ویژه نیروی پیشمرگه منطقه کردستان و شماری از پیشمرگه‌های ایزدی شنگال درگیری روی داد.

«قاسم ششو» فرمانده نیروی پیشمرگه در سنجار در این‌باره به شبکه تلویزیونی NRT گفت: واحدی از نیروی زیروانی پیشمرگه قصد ورود به دو روستای سنجار را داشت، اما پیشمرگه‌های ایزدی در منطقه از ورود آنها ممانعت به عمل‌ آورده و پس از درگیری لفظی طرفین به روی‌هم آتش گشوده‌اند.

این فرمانده پیشمرگه نزدیک به بارزانی با اشاره به اینکه نیروی زیروانی پیشمرگه درگیری را آغاز کرده است، از کشته شدن 2 تن و مجروح شدن 5 تن دیگر درنتیجه این درگیری خبر داد.

از سوی دیگر یکی از فرماندهان پیشمرگه که خواست نامش فاش نشود به شبکه NRT گفت: درگیری هنگامی روی داد که نیروهای پیشمرگه قصد مصادره چند رأس دام اهالی منطقه را داشتند، اما با مقاومت ساکنین ایزدی روبرو شده و درنتیجه آتش گشودن نیروهای پیشمرگه دو شهروند غیرنظامی ایزدی کشته‌ شده‌اند.

انتهای پیام/غ

 

http://fna.ir/FX8K12


ویدیو مرتبط :
شکستن محاصره کوه های سنجار توسط نیروهای پیشمرگه عراق