ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رییس جدید هیات وزنه برداری کردستان معرفی شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان کردستان روز یکشنبه با حضور دبیر فدراسیون وزنه برداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان در سنندج برگزار شد.
در این مجمع 15 نفر دارای رای بودند که از بین شاهو جوانمردی و تیمور معزی دو کاندیدای این هیات در نهایت شاهو جوانمردی با کسب 10 رای به عنوان رییس جدید هیات وزنه برداری کردستان برای چهار سال آینده معرفی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در این مجمع اظهار کرد: دوست نداشتیم طی یک سال اخیر دو مجمع انتخاباتی برای وزنه برداری برگزار کنیم.
حامدجولایی افزود: امیدواریم رییس جدید هیات با تعامل با مربیان، ورزشکاران و اعضای دیگر هیات بتواند توانمندی های استان را بالفعل کند و کردستان را به جایگاه واقعی خود در این رشته المپیکی برساند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون هیات وزنه برداری کردستان دارای 136 ورزشکار سازمان یافته است که با توجه به قابلیت های استان انتظار می رود تعداد ورزشکاران این هیات به 500نفر افزایش یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه سخنان خود به کمبود اعتبارات این اداره کل در سال 94 و سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در مجموع 185 میلیون تومان اعتبار برای کمک به هیات ها در اختیار ما قرار گرفت که بسیار محدودیت داشتیم.
جولایی افزود: در سال جاری نیز اعتبارات این اداره کل بسیار محدود است و نباید هیات های ورزشی منتظر کمک های چشمگیری باشند.
وی با انتقاد از فرمانداران شهرستان های مختلف اظهار داشت: متاسفانه در شهرستان ها کمک آنچنانی به ورزش نمی شود و اگر نگاه ویژه استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نمی بود وضعیت ورزش استان از لحاظ اعتباری بسیار بدتر می بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اعلام کرد: در سال 94 با وجود اعتبارات بسیار کمی که در اختیار داشتیم موفقیت های بسیاری را کسب کردیم که از جمله می توان به کسب 700 مدال رنگارنگ، 30 مقام بین المللی و حضور 200 ورزشکار کردستان در تیم های ملی اشاره کرد.
جولایی خاطرنشان کرد: از رشته وزنه برداری حمایت زیرساختی خواهیم کرد و با توجه به اینکه یک رشته المپیکی است در اولویت هیات های مورد حمایت خواهد بود.
7351/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لحظه ورود رییس سازمان ملل به کردستان