سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرایط سیاسی استان‌ها برای برگزاری انتخابات رصد می‌شود/شرایط رای دادن کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند


حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:‌ روز جمعه هفته آینده (1395/02/10) مرحله دوم انتخابات برای 68 کرسی باقی مانده مجلس در 21 استان کشور و 55 حوزه انتخابیه برگزار می‌‌شود.

وی افزود: کلیه اقدامات از امکانات اداری، تعرفه‌ها و تمهیدات انتظامی و امنیتی پیش‌بینی شده است و به همان آرامی و نشاط مرحله اول ان‌شاالله مرحله دوم را نیز برگزار خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت کشور با بیان این مطلب که شرایط سیاسی استان‌ها رصد می‌شود و هرگونه تخلف ثبت و ضبط خواهد شد، اظهار داشت: برای شناسایی افرادی که در حوزه‌هایی غیر از حوزه‌های انتخابیه مرحله دوم رأی داده‌اند دستگاه‌هایی که با پایگاه اطلاعاتی سازمان ثبت احوال ارتباط دارند در شعب اخذ رأی نصب خواهد شد.

امیری تصریح کرد:‌کسانی که در مرحله نخست انتخابات در هیچکدام از حوزه‌ها رأی نداده‌اند در مرحله دوم می‌توانند در هر حوزه‌ای در انتخابات شرکت کنند اما افرادی که در مرحله نخست رأی داده‌اند در مرحله دوم در همان استانی که در آن رأی داده‌اند و انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است می‌توانند رأی دهند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫آموزش شیوه رای دادن با صندوق های الکترونیکی رای گیری در انتخابات شوراهای شهر و روستا‬‎