ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جدایی توافقی صادقیان از نفت/ شانس بیشتر تراکتورسازی نسبت به صبا برای جذب پیام؟


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درحالی که باشگاه نفت تهران، پیام صادقیان را در لیست فروش خود قرار داده و اعلام کرده هر باشگاهی که این بازیکن را می‌خواهد درخواست رسمی خود را به باشگاه نفت تهران بدهد، تا امروز فقط باشگاه‌های صبای قم، راه‌آهن و تراکتورسازی به طور رسمی درخواست داده و خواهان جذب این بازیکن شده‌اند.

در حالی که صادقیان بعدازظهر روز چهارشنبه در پستی در اینستاگرام خود به صورت تلویحی گفت که از فوتبال خداحافظی کرد، اما این موضوع چندان جدی نیست و گفته می‌شود هافبک نفتی‌ها و مدیربرنامه‌هایش با مسئولان باشگاه نفت برای جدایی از این تیم به توافق رسیده‌اند. بر همین اساس مسئولان باشگاه تراکتورسازی و صبا در صدد جذب این بازیکن بوده و حتی مذاکراتی نیز انجام داده‌اند.

گفته می‌شود تمایل صادقیان بیشتر به رفتن به تیم تراکتورسازی است و شرایط این باشگاه نیز نسبت به صبا برای جذب این بازیکن بهتر است اما باید دید در نهایت وی کدام تیم را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جدید با پیام صادقیان در تمرین نفت تهران