سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کیفیت Very High اکنون گزینه پیش‌فرض استریم ایکس‌باکس وان روی ویندوز ۱۰ شده است


شرکت مایکروسافت اکنون رسما با افزودن تنظیمات جدید، قابلیت استریم بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان را با کیفیت بسیار بالا برروی رایانه‌های شخصی مهیا کرده‌ است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت، با عرضه‌ی ویندوز ۱۰ به دارندگان ایکس‌باکس وان اجازه می‌دهد که بازی‌های این کنسول را برروی رایانه‌های شخصی خود استریم کنند. اما پیش از این‌، مایکروسافت تنها سه گزینه از کیفیت را برای استریم به صورت پیش‌فرض مشخص کرده بود: کیفیت کم، متوسط و بالا، با این حال گزینه‌ی بسیار بالا (Very High) به صورت پیشفرض قابل دسترس کاربران نبود.

هرچند قبل از این راهنمایی‌هایی در رابطه با نحوه‌ی فعال کردن استریم با کیفیت بسیار بالا برروی ویندوز ۱۰ در سطح اینترنت پخش شد. با  این حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت این گزینه‌ را به صورت پیشفرض اکنون از طریق  «ویندوز مرکزی» (Windows Central) قرار داده است.

مسلما برای افرادی که علاقمند به استریم بازی‌های خود با کیفیت بالا برروی رایانه‌های شخصی هستند، این خبر خوب بسیار خوشحال کننده است. دیگر این افراد بدون نیاز به استفاده از فایل‌های رجیستری قادر به  تجربه‌ی بازی‌های ایکس‌باکس وان با کیفیت بالا برروی ویندوز ۱۰ هستند.

مقاله مرتبط

برای دیدن گزینه کیفیت بسیار بالا، تنها وارد تنظیمات شوید و سپس تب استریم بازی (Game Steaming) را برای تغیر گزینه انتخاب کنید. البته شما هنوز قادر به انتخاب حالت‌های کیفیت متوسط (Medium) و بالا (High) خواهید بود.

Game Steaming، ویژگی‌کاربردی است که به دارندگان کنسول مایکروسافت اجازه‌ی انجام بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را برروی نمایشگر‌های دیگر به غیر از تلویزیون خانه می‌دهد. اکنون با افزوده شدن پیش‌فرض تنظیمات کیفیت «بسیار بالا»، بازیکنان بهترین فرصت را برای تجربه‌ی بازی‌های خود برروی رایانه‌های شخصی بدون از دست دادن کیفیت بدست آورده‌اند.

منبع: Winbeta


ویدیو مرتبط :
استریم کردن بازی های ایکس باکس وان در ویندوز ۱۰