ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مانچینی: به هواداران میلان توهین کردم، چون آنها هم به من توهین کردند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (یکشنبه) در دربی شهر میلان با نتیجه 3 بر صفر به همشهری‌اش باخت و بیش از پیش با صدر جدول فاصله گرفت. اینتر با این نتیجه 41 امتیازی ماند و فاصله‌اش با صدر جدول سری A به 9 امتیاز افزایش پیدا کرد. این در حالی است که نراتزوری تا کمتر از یک ماه پیش صدرنشین جدول بود و حالا در رده چهارم قرار دارد. اینتر در شرایطی با 3 گل به روسونری باخت که چند روز قبل از این بازی هم با همین نتیجه در خانه یوونتوس در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا تن به شکست داد. همه اینها حکایت از قرار گرفتن نراتزوری در سراشیبی اُفت دارد که البته مانچو آن را حق تیمش نمی‌داند.

او در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: به میلان تبریک می‌گویم اما حق ما هم چنین نتیجه‌ای نبود. در حال حاضر همه چیز دارد علیه ما رقم می‌خورد.

مانچینی در جریان بازی به خاطر اعتراض به داور برای پنالتی اعلام نکردن برخورد دوناروما، دروازه‌بان میلان با ادر مهاجم جدید اینتر در محوطه جریمه نراتزوری، اخراج شد و این در حالی بود که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که دروازه‌بان میلان ابتدا توپ را زده است و  در ادامه آن حرکت با مهاجم حریف برخورد داشت.

مانچو در این خصوص هم اظهار داشت: من هیچ حرف تند و اهانت‌آمیزی نزدم اما داوران این روزها خیلی زود رنج شده‌اند. نمی‌دانم در مورد ماجرای (برخورد) دوناروما چه بگویم. شاید آنتونیو داماتو (داور بازی) قوانین را نمی‌داند. به نظر من ما در نیمه اول فوق‌العاده بازی کردیم و برخی از بازیکنان میلان به خاطر خطا روی بازیکنان ما در موقعیت‌های تک به تک باید اخراج می‌شدند. در این بازی عملکرد داور و دستیارانش فاجعه‌آمیز بود و آنها بدترین عملکرد را در زمین بازی داشتند.

سرمربی نراتزوری افزود: ما حق‌مان بود که نیمه اول را با یک گل برتری به پایان برسانیم نه یک گل کمتر. در نیمه اول کارمان خوب بود و من بیشتر از آن نمی‌توانستم چیزی از بازیکنانم بخواهم. بعد از آنکه پنالتی‌مان (توسط مائورو ایکاردی) از دست رفت، روحیه تیم از هم پاشید.

ایکاردی پنالتی را به هدر داد که می‌توانست گل تساوی اینتر باشد و لحظاتی پس از آن هم میلان گل دوم را زد و تیر خلاص را هم با زدن سومین گلش شلیک کرد.

مانچینی درباره باخت تیمش در دربی گفت: این باخت آزار دهنده است، چون در دربی رقم خورد. ما در مقطعی از فصل قرار داریم که همه چیز دارد علیه ما رقم می‌خورد. ما مطلقاً نباید این بازی را می‌باختیم. تا زمانی که پنالتی را از دست نداده بودیم و گل دوم میلان به ثمر نرسیده بود، به فرار از شکست امید داشتیم اما بعد از آن همه چیز تمام شد. وقتی شما موقعیتی مانند آن پنالتی را در چنان مقطع حساسی از بازی از دست بدهید، تیم روحیه‌اش را از دست می‌دهد. باعث تأسف است، چون ما کار خوبی که تا سه هفته پیش انجام داده بودیم را به هدر داده‌ایم. مقطع سختی است اما توانایی لازم برای خارج شدن از این وضعیت را داریم و من نسبت به این موضوع اطمینان دارم. گاهی اوقات اوضاع بر وفق مراد شما نیست و الان ما یکی از همان برهه‌ها را تجربه می‌کنیم. ما تاوان از دست دادن موقعیت‌های‌مان را از دست دادیم.

سرمربی نراتزوری عنوان کرد: در حال حاضر ما ناراحتیم اما می‌دانم بازیکنانم کسانی هستند که آستین‌هایشان را بالا می‌زنند و دوباره کارشان را از سر می‌گیرند. من مطمئنم که این وضعیت تمام خواهد شد و همگی باهم از آن خارج می‌شویم. من دلیلی برای انتقاد کردن از بازیکنانم نمی‌بینم، چون تا قبل از دریافت گل دوم آنها کارشان را خوب انجام می‌دادند. اگر قرار باشد از کسی به عنوان مقصر یاد شود، آن شخص من هستم.

مانچینی ممکن است به خاطر حرکت ناشایستی که در جریان بازی انجام داد مجازات شود. او پس از اخراج شدنش توسط داماتو، حین رفتن به سمت سکوها با دست‌هایش ژستی توهین‌آمیز به سمت هواداران میلان گرفت.

او راجع به این موضوع اظهار داشت: بله اعتراف می‌کنم که این کار را انجام دادم. من اخراج شده بودم و هواداران هم به هر شیوه‌ای که می‌شد به من توهین کردند. پس اعتراف می‌کنم که آن حرکت را انجام دادم. جای آن دسته از تماشاگران در ورزشگاه نبود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
" عاقبت توهین به هانس توهین کنی " ته خندههههه :))))