مدال آوران مسابقات ملی مهارت به عنوان مربی بکار گرفته می‌شوند


مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: مدال آوران مسابقات ملی مهارت به عنوان مربی فنی و حرفه‌ای بکار گرفته می‌شوند و به منظور تشویق و حمایت، تسهیلات ویژه نیز به آنها پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، سیدجمیل احمدی، امروز(29 بهمن) در مراسم تجلیل از مدال آوران کردستانی مسابقات ملی مهارت، اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت با هدف ایجاد زمینه مشارکت هر چه بیشتر بنگاه‌های اقتصادی، صنایع و صنوف با حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ارتقای سطح استانداردهای آموزشی، به حداقل رساندن تفاوت مهارت‌های ملی و بین المللی و ایجاد انگیزه در جوانان برای حرفه آموزی برگزار می‌شود. دستیابی به سیستم ارزیابی نظام آموزش فنی از دیگر اهداف اساسی این مسابقات است.

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کردستان عنوان کرد: مسابقات ملی مهارت هر ساله در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود. این مسابقات در سال جاری با حضور 1225 نفر از کارآموزان در بخش شهرستانی برگزار شد که 57 نفر از آنها به مرحله استانی راه یافتند. 14 نفر نیز در نهایت به مرحله ملی راه یافتند که موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شدند.

وی بیان کرد: این افراد در قالب 3 رشته تیمی و 12 نفر انفرادی با سایر شرکت کنندگان کشور به رقابت پرداختند و موفق به کسب 8 مدال برتر شدند. در این مسابقات در رشته رباتیک تیمی 2 مدال طلا، جوشکاری یک مدال نقره، لوله کشی و گرمایشی یک مدال نقره، فناوری طراحی و گرافیک یک مدال نقره، مدیریت منابع آب یک مدال برنز و یک مدال نقره در رشته آشپزی و کسب دیپلم افتخار در ساخت و تولید تیمی کسب شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان از اعزام مدال آوران مسابقات ملی مهارت به اردوهای آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی خبر داد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مدال آوران کبدی اصفهان مسابقات اینچئون - 14 مهر 93