ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیروزی اخلاقی برابر قادریان و شکست اخباری مقابل نوری


به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در المپیک 2016 برزیل یادواره سیدشمس الدین سیدعباسی و محمد فرهنگ دوست، از ساعت 11:30 امروز (جمعه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است که در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی نوری و اخلاقی مقابل حریفانشان به پیروزی دست یافتند.

در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی که 5 فرنگی کار حضور دارند حسین نوری در دور اول با نتیجه 4 بر صفر از سد داود اخباری گذشت. در دیگر دیدار این مرحله نیز حبیب اله اخلاقی یوسف قادریان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.

مجتبی کریم‌فر در دور اول با قرعه استراحت روبررپو شده بود. داود عابدین‌زاده که قرار بود در این وزن در انتخابی شرکت کند شب گذشته روی باسکول نرفت.

دیدارهای انتخابی به صورت دوره ای و 2 حذفی برگزار می شود و نفرات برتر از 2 پیروزی در 3 مسابقه مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
پیروزی قادریان مقابل ساموآ (80 کیلوگرم)