سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«م - ش»: در زمان تحریم حمل یک قطره نفت به کشور کمک می‌کرد/ به زنجانی توصیه کردم وارد معامله نفتی نشود


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، «م - ش» در ادامه آخرین دفاعیات خود به موضوع خرید هواپیما برای زنجانی اشاره کرد و گفت: در ایام اضطرار و تحریم حمل یک قطره نفت به کشور کمک می‌کرد و خرید یک هواپیما در آن شرایط کمک اولاتری بود. مگر فقط باید دولت هواپیما بخرد و آیا خرید هواپیما برای بخش خصوصی و کشور جرم است.

متهم ردیف دوم پرونده فساد نفتی با بیان اینکه همواره به زنجانی توصیه می‌کردم وارد خرید و فروش‌های نفتی نشود، افزود: دلیل این حرفم این بود که دردسرساز خواهد بود اما او می‌گفت با شرکت نفت تسویه می‌کند من از کجا باید می‌دانستم او تا یک ماه پیش دارایی‌اش را 12 میلیارد نشان می‌داد اما با پول دیگران هواپیما می‌خرد.

«م - ش» افزود: مسئولیت حفاظت و صیانت از بیت‌المال و امکان‌سنجی و دادن اعتبار به اشخاص برعهده مسئولان کشور است اما من امروز گرگ‌دهن‌آلوده و یوسف‌ندریده شده‌ام.

متهم ردیف دوم پرونده با بیان اینکه هیچ محموله‌ای به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به من تحویل نشده، افزود: من به عنوان نماینده و کارگزار شرکت زنجانی مسئولیت نگهداری محموله‌ها را نداشتم و اگر سندی دال بر تحویل کالا از سوی من وجود دارد ارائه دهید.

وی ادامه داد: شرکت نفت به خود زنجانی که مدعی است محموله های نفتی را تحویل گرفته اسناد تحویل بار را ارائه نکرده است چه برسد به من، قبول دارم که با داشتن وکالت‌نامه به عنوان نماینده به ترکیه رفتم تا کارها را انجام دهم ولی اگر این جرم باشد باید همه وکلا و کارگزاران محاکمه شوند.

متهم ردیف دوم با اشاره به اینکه نه خیانت در امانت کردم و نه از مسئولیت کارگزاری خود شانه خالی کرده‌ام، گفت: شرکت فال ابتدا از سوی زنجانی شناسایی شد و پس از آن زنجانی به من ایمیل زد تا برای انام مذاکرات به ترکیه بروم.

«م - ش» تصریح کرد: پس از انجام مذاکرات شرکت فال را امکان‌سنجی کردیم، طبق بررسی‌های صورت گرفت درآمد فال در آن زمان 4 میلیارد و 862 درهم بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5JYBB8


ویدیو مرتبط :
اگر تحریم ها برداشته نشود ، معامله ای هم نخواهد بود