ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رباط صلیبی دروازه‌بان ایرانی در آمریکا پاره شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ارشیا بابازاده دروازه‌بان ایرانی که مدتی است در یکی از تیم‌های آمریکایی توپ می‌زد دو روز پیش در یکی از مسابقات با پارگی رباط صلیبی مواجه شد.

وی در این باره به خبرنگار فارس، گفت: در بازی که با تیم اس‌سی‌سان‌فرانسیسکو داشتیم متأسفانه رباط صلیبی‌ام دچار پارگی شد و باید پایم را جراحی کنم.

وی افزود: طی 20 روز دیگر پایم را به جراحان می‌سپارم و 6 هفته بعد از عمل نیز باید تحت نظر پزشکان باشم سپس به تهران بازمی‌گردم و با صحبت‌هایی که با دکتر نوروزی داشتم مراحل درمان را زیر نظر وی پشت سر خواهم گذاشت.

وی تأکید کرد: تا پایان سال 2015 با تیمم قرارداد داشتم و قرار بود روز ششم ژانویه با یکی از تیم‌های لیگ دو آمریکا توافق کنیم ولی متأسفانه دچار آسیب‌دیدگی شدم و تصمیم دارم بعد از درمان شش ماهه در ایران به ادامه فوتبال بپردازم.

بابازاده در پایان گفت: امسال در ابتدای فصل تا آستانه قرارداد با تیم امید استقلال هم پیش رفتم که جا دارد از همین جا از علی صامعه تشکر کنم ولی به خاطر تعهدی که به تیمم داشتم نتوانستم قراردادم را فسخ کرده و در نهایت در آمریکا ماندنی شدم.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
گل توسط دروازه بان ایرانی