ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نماینده ایران قدم نخست را محکم برداشت/ توقف استاد بزرگ بانوان گرجستان مقابل خادم‌الشریعه


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، دور نخست مرحله دوم رقابت‌های گرندپری شطرنج بانوان جهان از روز گذشته به میزبانی استان تهران (محل فدراسیون) آغاز شد. 

در این مرحله از رقابت‌ها همچون مرحله اول که در موناکو برگزار شد 12 شطرنجباز حضور دارند که طی دو هفته و در 11 دور با هم به رقابت می‌پردازند. در پایان دور نخست این مسابقات استاد بین المللی سارا سادات خادم الشریعه نماینده شایسته شطرنج کشورمان موفق شد استاد بزرگ بانوان زاگنیدزه از گرجستان را متوقف کند و قدم نخست را محکم بردارد.

آنتوانتا استفانوا(بلغارستان) مقابل نینو باتسیاشویلی(گرجستان) به نتیجه تساوی رضایت داد. شوئه ژائو(چین) مقابل  هومپی کونرو(هندوستان) شکست خورد.ناتالیا ژوکوا(اوکراین) مقابل  ولنتینا گونینا(روسیه) به پیروزی رسید. دروناوالی هاریکا(هندوستان) مقابل ناتالیا پوگونینا( روسیه) شکست خورد. پیا کراملینگ( سوئد) نیز مقابل ونجون جو(چین) شکست خورد.

دور دوم این رقابت‌ها امروز از ساعت 15 پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/5PISZB


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // سارا خادم الشریعه نماینده ایران در گرند پری‬‎