سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نیکون دی 5 (Nikon D5) رسما معرفی شد: ساخته شده برای سرعت و دقت (گالری تصویر اضافه شد)


Nikon-D5

نیکون 3 سال از پس از معرفی نیکون دی 4 (Nikon D4)، پرچمدار دوربین های نیکون تا به امشب، دوربینی را که بسیار چشم در راه آن بودیم را معرفی کرد، نیکون دی 5 (Nikon D5) رسما توسط این شرکت در کنفرانس نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس معرفی شده است و در ادامه می خواهیم نگاهی داشته باشیم به این دوربین جدید نیکون، با ترنجی همراه باشید.

Nikon D5

نیکون می گوید این دوربین را برای دو هدف اصلی سرعت و دقت طراحی کرده است. سیستم فوکوس خودکار نیکون دی 5 (Nikon D5) از نوع 153 نقطه ای است و این یعنی به شما کمک می کند که بر اساس کادر بسیار وسیع تری فوکوس را انجام دهید، در حقیقت خود دوربین انجام دهد! حسگر تصویر از نوع فول فریم است و رزلوشن Nikon D5 برابر 20.8 مگاپیکسل است.

سرعت غکاسی پیاپی نیکون دی 5 (Nikon D5) برابر 12 فریم بر ثانیه است. پردازنده تصویر از نوع باز طراحی شده Expeed 5 است که به این شرکت کمک می کند شعار “true to life masterpieces” را محقق کند. از این ها بهتر این که فیلم برداری نیکون دی 5 (Nikon D5) به صورت 4K صورت می پذیرد و قابلیت افزایش ISO تا 3280000 (حداکثر ISO native برابر 102400) هم وجود دارد.

همانطور که انتظار داشتیم نیکون دی 5 (Nikon D5) هم مثل نسل قبلی خود یعنی نیکون دی 4 بسیار عالی است، بدیهی است این دستگاه باید برای هر کسی که D4 دارد یا داشته است، بسیار آشنا باشد. دوربین جدید نیکون قوی ترین در تاریخ دروبین های DSLR این شرکت است که از نمایشگر 3.2 اینچی 2.36 میلیون نقطه ای لمسی بهره می برد و البته پورت آن USB 3.0 است.

هنوز خبری درباره زمان عرضه و قیمت وجود ندارد اما به محض دریافت اخبار بیشتر در ترنجی به شما اطلاع خواهیم داد. نظر شما درباره نیکون دی 5 (Nikon D5) چیست؟

گالری تصاویر:

engadget

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
معرفی نیکون دی 5300 - Nikon D5300