سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سالانه حدود 300 میلیون دلار صرف درمان دیابت در ایران می شود


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، رسول دیناروند روز سه شنبه در حاشیه دهمین همایش بین المللی راهبری دیابت ایران در جمع خبرنگاران افزود: حدود 10 درصد جمعیت ایران در معرض دیابت قرار دارند اما حدود پنج میلیون نفر در کشور دیابت دارند که نیمی از آنها برای درمان دارو مصرف می کنند.
وی ادامه داد: نیمی از مبتلایان به دیابت که دارو مصرف نمی کنند، به عوارض گوناگون ناشی از دیابت دچار می شوند که هزینه های آنها به مراتب بیشتر خواهد بود.
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی ادامه داد: اکنون از نظر تعداد، اغلب داروهای مورد نیاز بیماران دیابتی در کشور تولید می شود اما به لحاظ ارزشی 50 درصد داروها وارداتی است.
دهمین همایش بین المللی راهبری دیابت ایران از روز گذشته(دوشنبه) با مشارکت مسئولان بهداشت و درمان کشورهای مختلف در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما آغاز شد و و امروز(سه شنبه) پایان می یابد.
اجتمام ** 2181 ** 1071

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سالانه 25 میلیارد دلار قاچاق