ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مربی نفت/ درگیری لفظی بازیکنان سابق سرخابی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌ةای فوتبال نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران در حضور حدود 100 تماشاگر آغاز شد که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* به علت درگذشت مرحوم اکبر دارستانی بازیکنان نفت با لباس‌های یکدست مشکی در زمین حاضر شده‌اند. همچنین به احترام این مربی پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت انجام شد.

* تیم نفت در 30 دقیقه ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و سه موقعیت خطرناک روی دروازه حریف به وجود آورد که یک توپ هم علی قربانی با ضربه‌ای سرضرب و زیبا تیرک دروازه ذوب‌آهنی‌ها را به لرزه درآورد.

* حدود 100 هوادار در ورزشگاه حضور دارند اما ساکت تنها به تماشای بازی نشسته‌اند. این وضعیت باعث شده که وقتی بازیکنان در زمین مسابقه با یکدیگر صحبت می‌کنند صدایشان در ورزشگاه بپیچد و واضح است که چه صحبت‌هایی را انجام می‌دهند.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه هم افراد زیادی حضور دارند و حسین عسگری ناظر داوری این بازی هم جدای از سایر نفرات پشت میزی نشسته است.

* پشت نیمکت نفت بنری به مناسبت درگذشت اکبر دارستانی نصب شده است.

* در دقیقه 37 ضربه ایستگاهی به سود ذوب‌آهن اعلام شد که پس از آن بین علیرضا منصوریان سرمربی نفت و یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن درگیری لفظی به وجود آمد که با وساطت داوران این موضوع خاتمه یافت.

* در دقیقه 38 بازی طبق یک رفت و برگشت و اصابت دو بار توپ با تیرک دروازه سرانجام احمد امیرکامدار توانست دروازه نفت را باز کند.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
درگیری لفظی مترجم مربی تراکتورسازی