سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ مرور خصوصی صفحات وب در اندروید


قابلیت مرور خصوصی یا Private Browsing یکی از ویژگی های مفید و کاربردی موجود در مرورگر های وب است که در برخی مواقع واقعا به آن نیاز داریم.

باشگاه خبرنگاران/ قابلیت مرور خصوصی یا Private Browsing یکی از ویژگی های مفید و کاربردی موجود در مرورگر های وب است که در برخی مواقع واقعا به آن نیاز داریم.
قابلیت مرور خصوصی یا Private Browsing یکی از ویژگی های مفید و کاربردی موجود در مرورگر های وب است که در برخی مواقع واقعا به آن نیاز داریم. اما قابلیت مرور خصوصی چیست و چه کاربردی دارد؟ فرض کنید قصد دارید مشغول گشت‏ و ‏گذار در اینترنت شوید اما به صورتی که هیچ اطلاعاتی از آنچه که شما در مرورگر مشاهده نموده اید مانند آدرس سایت‏ های مشاهده شده، کوکی و… در مرورگر شما ثبت نشود.

قابلیت مرور خصوصی این امکان را به شما می دهد که تنها با باز کردن یک تب جدید در مرورگر خود، هیچ اطلاعاتی در حافظه مرورگر در مدت زمانی که این تب فعال است ثبت نشود و شما یک حالت امن را تجربه کنید.

فعالسازی تب مرور خصوصی در مرورگر پیشفرض اندروید:
۱- ابتدا مرورگر اندروید را اجرا کنید.

۲- دکمه منو (سه نقطه) را لمس کنید.

۳- از لیست باز شده، گزینه New incognito tab را انتخاب کنید.

۴- اکنون یک تب دیگر با شکل و شمایل متفاوت با سایر تب ها باز خواهد شد که در آن میتوانید صفحات وب را به صورت خصوصی دنبال کنید.

فعالسازی تب مرور خصوصی در مرورگر اندرویدی کروم:
۱- ابتدا مرورگر کروم را اجرا کنید.

۲- دکمه منو (سه نقطه) را لمس کنید.

۳- از لیست نمایش داده شده، گزینه New incognito tab را انتخاب کنید.

۴- اکنون یک تب جدید با شکل و شمایل متفاوت از سایر تب ها برای شما باز خواهد که در این تب میتوانید صفحات وب را به صورت خصوصی مرور کنید.

فعالسازی تب مرور خصوصی در مرورگر.اندرویدی فایرفاکس:
۱- ابتدا مرورگر فایرفاکس را اجرا کنید.

۲- دکمه منو (سه نقطه) را لمس کنید.

۳- از لیست باز شده، گزینه New Private Tab را انتخاب کنید.

۴- اکنون تب مرور خصوصی.فایرفاکس برای شما باز خواهد شد و می توانید از آن استفاده کنید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مرور صفحات وب