سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارایه خدمات 20 درمانگاه هلال احمر در نجف و کربلا


ایسنا/ معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از اعزام 950 نیروی متخصص این مرکز به کربلای معلی در ایام اربعین خبر داد و گفت: این نیروها در 10 درمانگاه هلال احمر در شهر کربلا، 10 درمانگاه نجف اشرف و همچنین 12 پایگاه بین راهی مسیر نجف تا کربلا مستقر شده و خدمات درمانی رایگان به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می‌دهند.

دکتر علی حیدری اظهار داشت: برنامه مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر برای ایام اربعین، ارائه خدمات درمانی در شهرهای نجف اشرف، کربلا و مسیر نجف تا کربلا است، چراکه 95 درصد زائران اباعبدالله الحسین(ع) از این مسیر عبور می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه 950 نیروی متخصص پزشک، امدادگر، پرستار، کارشناس بهداشت و کارشناس دارویی از روز اول تا چهارم آذرماه به عراق اعزام می‌شوند، افزود: نیروهای اعزامی این مرکز در 10 درمانگاه شهر کربلا، 10 درمانگاه نجف اشرف و 12 چادر بین راهی در مسیر نجف تا کربلا مستقر شده و خدمات دارویی و درمانی رایگان به زائران ارائه می‌دهند.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر همچنین با اشاره به پیش بینی ورود تا 3 میلیون زائر ایرانی به کربلا در ایام اربعین، تصریح کرد: 95 تن دارو ویژه این ایام به عتبات عالیات ارسال شده که این میزان نسبت به مقدار مشابه سال گذشته پنج برابر و نیروهای متخصص اعزامی مرکز پزشکی حج و زیارت نیز نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.


ویدیو مرتبط :
اعزام 120 اعضا جمعیت هلال احمر استان گلستان به کربلا