سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره فیلتر تلگرام


نظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره فیلتر تلگرام

آنا/ با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دیدگاه آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی درباره فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام که اخیرا مطرح شده بود، بازنشر شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در این مطلب نوشته شده است:‌ «حرف بعدی آقای هاشمی حرف ارتباطات و رسانه است. آن هم در شرایطی که خیلی‌ها تازه به فکر فیلتر شبکه‌های اجتماعی افتاده‌اند.»
این مطلب در ادامه با یادآوری سخنان گذشته آیت‌الله هاشمی درباره شبکه‌های اجتماعی آورده است:‌ «آقای هاشمی قبلاً گفته بود فیس‌بوک پدیده مبارکی است. محدودیت اینترنت بازگشت به عصر بربریت است و جدیدالاسلام‌ها از ماهواره می‌ترسند. امروز هم دوباره می‌گوید که عصر امروز انفجار اطلاعات است، درست مثل انقلاب که انفجار نور بود. یعنی اگر کسی توانست جلوی انقلاب را بگیرد. جلوی شبکه های اجتماعی را هم می‌تواند بگیرد. چرا که مردم دیگر فریب نمی‌خورند. تمام حرف‌ها را می‌شنوند. بهترینش را انتخاب می‌کنند. هدف اسلام و انقلاب هم همین بود. پس فیلتر دیگر دردی را دوا نمی‌کند. راه نفوذ را باید با اقناع مردم بست ولاغیر.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نظر آیت الله خزعلی در مورد هاشمی رفسنجانی