ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بختیاری‌زاده: برخی بازیکنان ما در انتخابات حق رأی دادن نداشتند/ هدایت این تیم جسارت می‌خواهد


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سیاوش بختیاری‌زاده در کنفرانس خبری بعد از باخت 4بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: من در سال‌های گذشته نیز چندین بار تبریز آمده بودم و الان نیز خوشحالم که بار دیگر به اینجا آمده‌ام. امروز تیم گسترش فولاد تنوع تاکتیکی خوبی داشت و فراز کمالوند نیز از نظر مهره دستش بازتر از من بود.

وی افزود: گسترش فولاد بهتر از ما کار کرد اما ما هم بازیکنان جوانی داریم که حتی برخی از آنان در انتخابات مجلس حق رأی نداشتند اما در هر صورت به باشگاه گسترش فولاد بابت امکاناتی که دارد تبریک می‌گویم و مطمئنم که اگر از آنان حمایت شود می‌توانند سال بعد سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم بگیرند.

سرمربی تیم استقلال اهواز در مورد بازی ضعیف تیمش گفت: گل اول را بچه‌گانه خوردیم و گل دومی هم که دریافت کردیم بر روی اشتباه بازیکن جوان و 17 ساله ما بود که دچار اشتباه شده و پنالتی را تسلیم حریف کرد.

بختیاری‌زاده تصریح کرد:‌ گل اولی که دریافت کردیم شیرازه تیم ما را به هم ریخت و ما نتوانستیم در نیمه دوم با تمرکز کامل بازی کنیم. این تیم بیش از حد جوان است اما من به بازیکنانم اعتماد دارم و می‌دانم یک روز باتجربه می‌شوند و برای فوتبال خوزستان آبروداری می‌کنند.

سرمربی استقلال اهواز درباره برنامه تیمش برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: می‌خواهم بازیکنانم را به بهترین شکل آماده کنم اما باید بتوانیم مقابل تیم‌های بزرگ بایستیم چون ما تا هفته ششم پدیده لیگ برتر بودیم و پا به پای تیم‌های بزرگ جنگیدیم.

بختیاری‌زاده با اشاره به نتایج ضعیف تیمش خاطرنشان کرد: در نیم فصل اول اتفاقات عجیبی برای ما رخ داد. در شأن فوتبال خوزستان نیست که 4 گل دریافت کند و در انتهای جدول جا بگیرد اما لیگ امسال را به دلیل اتفاقات عجیب از دست دادیم. من هنوز به بقای این تیم در لیگ برتر امیدوارم چون رقیب‌های ما هم نتایج خوبی نگرفتند.

وی افزود: توان و ظرفیت فوتبال خوزستان بیشتر از این است؛ چون من فقط در مدت 3 روز این تیم را بسته‌ام اما اگر امکانات و حمایت لازم را پشت خود می‌دیدیم قطعاً می‌شد بهتر از اینها نتیجه گرفت.

بختیاری‌زاده گفت: قبول کردن هدایت چنین تیمی فقط سرعت و جسارت می‌خواهد که من این کار را انجام داده و حاضر شدم با جوانان کار کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لحظه رأی دادن کفاشیان در انتخابات فیفا