ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیرحسین صادقی راز شادی‌های گلش را افشا کرد


امیرحسین صادقی راز شادی‌های گلش را افشا کردفارس/ مدافع تیم صبای قم گفت: بعد از اردوی خوبی که در جزیره کیش داشتیم توانستیم در بازی با ذوب‌آهن بازی خوبی انجام دهیم.
امیرحسین صادقی در خصوص حضور تیم صبا در جام شهدا گفت: به نظر من تورنمنت جام شهدا تورنمنت ارزشی است و از مسئولان برگزارکننده این بازی‌ها باید تشکر کرد.
وی درباره بازی مقابل ذوب‌آهن ادامه داد: وقتی تیمی گل می‌خورد برگشتن به بازی سخت می‌شود اما ما بعد از اردوی خوبی که در جزیره کیش داشتیم امروز بازی خوبی انجام دادیم هرچند که در دقیقه اول گل خوردیم اما با روند خوبی که داشتیم توانستیم بازی را ببریم.
مدافع تیم صبا درباره شادی‌های گلش اظهار کرد: شاید گل اول من نشان دادن عکس شهید رسول خطیبی بود که وی یک شهید مدافع حرم است که یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌داریم. شادی گل دوم هم به این دلیل بود که فرزند دومم در راه است و به این دلیل شادی گلم را اینطور نشان دادم.

عضو «کانال ورزش» شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
این شادی بعدازگل امیرحسین صادقی چندتالایک داره