سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ثبت‌نام فرهنگیان برای دریافت کارت اعتباری خرید کالای ایرانی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، دستورالعمل «کارت اعتباری خرید کالای مصرف بادوام تولید داخل» برای فرهنگیان بر اساس تفاهمنامه‌ای که با بانک ملی منعقد شده است، به منظور افزایش قدرت خرید فرهنگیان و بهره‌مندی آنان از مزایای این طرح به مناطق آموزش و پرورش ارسال شده است.

ثبت‌نام فرهنگیان در این طرح اختیاری است و صرفاً افرادی که حقوق ماهیانه آنها کمتر از 15 میلیون ریال باشد مشمول بهره‌مندی از مزایای طرح خواهند بود؛ ضمن اینکه کارت اعتباری خرید کالا به هیچ وجه قابلیت برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های نصب شده در شعب بانک را ندارد و دارنده کارت فقط می‌تواند کالاهای خاص تولید داخل را از فروشگاه‌ها و مراکز خرید طرف قرارداد که فهرست آنها از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی شده و در سایت "شاپرک" و "دولت" قابل دسترسی است، خرید کند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، فرهنگیان واجد شرایط می‌توانند از امروز شنبه 21 فروردین با مراجعه به ادارات محل خدمت خود در سراسر کشور تقاضای خود را ارائه کنند و امور مالی و حسابداری ادارات آموزش و پرورش در خصوص صدور گواهی کسر اقساط و تضامین لازم با بانک ملی همکاری می‌کنند؛ ضمناً برای صدور کارت‌های یاد شده نیازی به اخذ وثیقه و یا ضمانت نیست.

کارت اعتباری یاد شده صرفاً برای خرید کالای مصرفی تولید داخل صادر می‌شود. زمان تحویل کارت اعتباری از سوی بانک به کارکنان آموزش و پرورش تا پایان فروردین بوده و مدت زمان استفاده از کارت اعتباری حداکثر سه ماه است و پس از اتمام مهلت یاد شده امکان استفاده از اعتبار میسر نیست.

مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی مذکور 24 ماه است و سود تسهیلات اعطایی کارت یاد شده 12 درصد از زمان خرید کالای ایرانی محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اجرایی شدن طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی