سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



علل صدور بیانیه عدم شرکت در انتخابات و نام نویسی برای تهران/ برنامه های رهروان برای انتخابات


به گزارش خبرنگار سیاسی فارس مستقر در وزارت کشور، کاظم جلالی پس از ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانیه اخیر خود مبنی بر عدم شرکت در انتخابات گفت: دیشب پس از مشورت های زیاد بیانیه ای مبنی بر عدم شرکت در انتخابات دادم و واقعا بنا نداشتم که وارد عرصه انتخابات شوم.

وی ادامه داد: البته قصد من این بود که در دوره نهم هم داوطلب نمایندگی مجلس نشوم و تصورم این بود که قطعا دوره نهم، دوره پایانی من خواهد بود.

جلالی افزود: قبل از انتشار بیانیه نیز تماس هایی از سوی وزرا و معاونین رئیس جمهور و برخی روحانیون برجسته و شخصیت های مختلف وجود داشت که در انتخابات ثبت نام کنم و امروز این فشارها به بالا ترین حد رسید.

نماینده مردم شاهرود اظهار داشت: آقای لاریجانی در روزهای اخیر تلاش کردند که با یکدیگر صحبت کنیم و در نهایت امروز بیش از یک ساعت با ایشان جلسه داشتم و دلایلم را برای عدم کاندیداتوری گفتم ولی در آقای لاریجانی و همچنین حجت الاسلام ابوترابی فرد امر کردند که برای انتخابات از تهران ثبت نام کنم.

وی اضافه کرد: دلایل من برای عدم ثبت نام در انتخابات مجلس دهم مرتفع نشده است و چون امر کردند برای شرکت در انتخابات داوطلب شدم.

جلالی در پاسخ به این سوال که قبل از دادن بیانیه عدم حضور با کسی مشورت کردید یا نه، اظهار داشت: آقای لاریجانی گلایه داشتند که چرا قبل از اینکه بیانیه بدهم، ایشان را در جریان قرار ندادم.

نماینده مردم شاهرود در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره وحدت اصولگرایان چیست، گفت: ما قائل به این هستیم که محوریت باید روحانیت باشد، اما برخی جریانات از تابلوی روحانیت استفاده می کنند ولی بر اساس برنامه خود عمل می کنند و ما این افراد را قبول نداریم.

وی درباره برنامه فراکسیون رهروان برای انتخابات تصریح کرد: در فراکسیون رهروان با دوستانمان در حال مشورت برای حضور در عرصه انتخابات هستیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس مجلس نماینده ای برای شرکت در ائتلاف اصولگرایان فرستاده است، گفت: آقای لاریجانی نماینده ای برای شرکت در ائتلاف نفرستاده و از قم نیز به صورت مستقل کاندیدا شده است همانطور که من از تهران به صورت مستقل کاندیدا شدم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VRCX56


ویدیو مرتبط :
اعتراف تاجزاده به عدم تقلب در انتخابات