ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: امیدوارم قلعه‌نویی بعد از بازی با استقلال موفق باشد!/در ایران همه باید با تیم‌ملی هماهنگ شوند


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار فردا (یکشنبه) تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی مقابل تراکتورسازی خواهیم داشت. تراکتورسازی از تیم‌های بزرگ است و تماشاگران زیادی دارد. این تیم به تازگی دچار تغییرات شده و به امیر قلعه‌نویی به خاطر حضورش در تراکتورسازی تبریک می‌گویم. برای قلعه‌نویی آرزوی موفقیت می‌کنم ولی این آرزو برای بعد از بازی فردا و بازی جام حذفی (اول دی) است و امیدوارم بعد از این دو بازی با ما موفق باشد.

وی افزود: در هفته چهاردهم لیگ به سر می‌بریم و طبیعی است تا اینجای رقابت‌ها همه تیم‌ها از یکدیگر به اندازه کافی شناخت داشته باشند. خوب می‌دانیم تراکتورسازی تیم خیلی خوب و پرمهره‌ای است که نتوانسته در این فصل جایگاه خوبی برای خود در جدول رقابت‌ها دست و پا کند. تک‌تک نفرات این تیم را می‌شناسیم و آنها را آنالیز کرده‌ایم تا انشاءالله فردا بتوانیم نقاط مثبت حریفمان را فلج کنیم و از نقاط ضعف‌شان نهایت استفاده را ببریم، مطمئن باشید برای کسب 3 امتیاز به تبریز آمده‌ایم و با تمام احترامی که برای مردم این شهر قائل هستم انشاءالله با برد راهی تهران می‌شویم.

سرمربی استقلال با تاکید بر اینکه تیمش صدرجدول را راحت به دست نیاورده و قصد ندارد راحت آن را از دست بدهد، یادآور شد: می‌خواهیم در یک بازی بدون حاشیه بهترین عملکرد را داشته باشیم. توانایی دو تیم آنقدر هست که بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای دنبال ارائه بازی زیبا باشند تا مردمی که به ورزشگاه می‌آیند یا از تلویزیون بازی را تماشا می‌کنند از دیدن آن لذت ببرند.

مظلومی درباره بازیکن مصدوم و محروم‌ تیمش تصریح کرد: بازیکن محرومی نداریم اما میثم مجیدی و محمدرضا خرسندنیا برای این بازی به تبریز نیامدند چرا که مصدوم بودند. خوشبختانه بقیه بچه‌ها کاملا آماده این بازی هستند و به اندازه کافی نفرات جایگزین در اختیارمان است.

وی در مورد اینکه فکر نمی‌کنید با توجه به حضور امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی کسب یک امتیاز هم می‌تواند برای استقلال خوب باشد، گفت: خودتان می‌دانید که مربی با دو روز کار کردن نمی‌تواند ایده‌هایش را اجرا کند و تنها کاری که می‌تواند انجام دهد به لحاظ روحی و روانی و انگیزشی است. تراکتورسازی همان نفرات قبلی را دارد و براساس آن شناخت داریم. شاید براساس ارنج، تاکتیک تراکتورسازی فرق داشته باشد.

سرمربی استقلال با اشاره به دوران بازیگری‌اش در تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: خیلی خوشحالم که بار دیگر به تبریز می‌آیم چون خاطرات گذشته‌ام زنده می‌شود. آنهایی که هم سن و سال من هستند می‌دانند خاطرات خوبی از تبریز دارم. در استقلال ذخیره بودم اما اینجا احیا شدم و مردم به خوبی از من استقبال کردند. ما قهرمان شدیم و سپس به دسته بالاتر صعود کردیم و با ملوان انزلی به فینال جام حذفی رفتیم. برای تراکتورسازی همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم

مظلومی تأکید کرد: در هر صورت گرفتن 3 امتیاز بهتر از یک امتیاز است و ما دنبال 3 امتیاز هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در هوای سرد تبریز مقابل تراکتورسازی دچار مشکل نمی‌شود، گفت: در حال حاضر هوای تبریز خوب است چرا که هوای تهران هم چند روزی است سرد شده و همانند تبریز است. شاید درجه هوای ورزشگاه یادگار امام به دلیل اینکه بیرون از شهر قرار دارد تفاوت داشته باشد. بازیکنان در زمین می‌دوند و گرم می‌شوند و این ما هستیم که از روی نیمکت اذیت می‌شویم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: امیدوارم فردا حداقل بعد از بازی بارش بگیرد تا مردم بتوانند از این دیدار استقبال کنند. ما با حضور تماشاگران از بازی لذت می‌بریم، امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند.

مظلومی درباره اینکه قلعه‌نویی از استقلال شناخت کافی دارد، گفت: صددرصد قلعه‌نویی از تیم ما شناخت دارد. خود شما هم که بیرون از تیم ما هستید از تیم ما شناخت دارید، قلعه‌نویی که در استقلال کار کرده و با نفرات ما آشنایی دارد و نمی‌توانیم این مسئله را پنهان کنیم. البته ما به دنبال این هستیم که برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنیم و فردا مشخص خواهد شد برنامه‌های ما برای این بازی چیست.

وی در واکنش به این سوال که آیا فردا قبل از مسابقه به سمت امیر قلعه‌نویی خواهد رفت یا نه، گفت: بله، صددرصد. من هیچ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و در انزلی هم که بودیم قبل از بازی با ملوان با یکدیگر روبه‌رو شدیم. هر فردی حتی یک روز برای استقلال زحمت کشیده باشد، مورد احترامم قرار دارد.

مظلومی در خصوص اینکه چرا از بازی‌های لیگ مخصوصا دیدارهای تراکتورسازی همانند گذشته استقبال خوبی نمی‌شود، اظهار داشت: در خصوص این موضوع باید چند مورد را اشاره کنم. اول اینکه کیفیت بازی‌های لیگ پایین آمده و مردم وقتی فوتبال خارجی را از تلویزیون تماشا می‌کنند توقع دارند بازی‌های لیگ ما هم در آن سطح برگزار شود و تا حد زیادی انتظار آنها از تیم‌های داخلی بالا رفته است. مورد دیگر بحث نتایج تیم ملی و حواشی زیادی است که در فوتبال ما وجود دارد که باعث شده تماشاگران کمتری به ورزشگاه بیایند اما مهم بحث تعطیلی پی در پی مسابقات لیگ است و هر وقت تنور لیگ داغ می‌شود بازی‌ها را تعطیل می‌کنند و این موضوع در هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد جز ایران.

وی اضافه کرد: بحث دیگری که خیلی باید به آن اهمیت داد این است که متاسفانه مسئولان بدترین ساعت و روز را برای بازی‌های لیگ انتخاب می‌‌کنند. شما در کجای دنیا دیده‌اید که در وسط هفته بازی‌ها را برگزار کنند. یک دانش‌آموز، یک کارگر، یک کارمند چطور می‌تواند روز یکشنبه ساعت 14 کارش را تعطیل کند و به ورزشگاه بیاید؟ آیا این شدنی است؟ این هفته باید یکشنبه بازی کنیم و هفته بعد پنجشنبه. در تمام دنیا کاری می‌کنند مردم  به ورزشگاه بیایند چرا که فوتبال با حضور همین تماشاگران زنده است اما اینجا همه باید شرایط خود را با تیم ملی هماهنگ کنند.

مظلومی خاطرنشان کرد: چند سال پیش کارشناس AFC با من صحبت می‌کرد و می‌گفت در تمام دنیا کاری می‌کنند که تماشاگران به ورزشگاه بیایند و تبلیغات زیادی و جوایز زیادی در این زمینه برای هواداران درنظر می‌گیرند اما در ایران از یک بازی معمولی هم 70 - 80 هزار نفر از یک بازی دیدن می‌کنند و شما کاری می‌کنید این تماشاگران کمتر شوند و این خیلی جالب است. متاسفانه الان این‌طور نیست. در بازی‌های تراکتورسازی قبلاً 120 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد و حتی در یک بازی معمولی در لیگ 80 هزار تماشاگر داشت ولی الان شرایط به کلی  تغییر کرده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حمله قلعه نویی به برخی افراد/استفاده از حربه تیم ملی