سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قاری بین المللی قرآن همچنان در وضعیت کما


فاطمه علیون روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در وضعیت عمومی این بیمار تغییری حاصل نشده و همچنان در وضعیت 'هوشیاری شش' یا حالت کما قرار دارد.
وی ادامه داد: با وضعیت فعلی و فقدان هوشیاری امکان انجام عمل جراحی وجود ندارد لذا باید بیمار از وضعیت کما خارج شود تا اعمال جراحی لازم بر روی وی انجام شود.
حمید شاکرنژاد و حمیدرضا عباسی دو قاری بین المللی مشهدی بخاطر واژگونی خودرو در جاده نیشابور - مشهد مجروح شدند. در این حادثه شاکرنژاد دچار شکستگی از ناحیه دست شد اما هم اینک پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده است.
حمیدرضا عباسی به دلیل وخامت اوضاع جسمی و شدت جراحت به مشهد اعزام شد.
این دو قاری برجسته بین المللی برای داوری مسابقات قرآن به شهر سمنان رفته بودند که در مسیر بازگشت به مشهد خودروی سواری ام. وی. ام آنها دچار سانحه شد.
7496/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قراعت قرآن توسط قاری بین المللی