فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تجدید میثاق دانشجویان عزادار حسینی با پیکر مطهر شهید گمنام


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر یک شهید گمنام در در پردیس حیکیمه دانشگاه آزاد واحد تهران‌ شمال با حضور دانشجویان و اساتید تشییع می‌شود.

بسیج دانشجویی حوزه بقیة‌الله اعظم به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) روز سه‌شنبه 26 آبان‌ماه تجمعی برای عزاداران حسینی و سوگواری برگزار می‌کند که پیکر مطهر یک شهید گمنام در این مراسم حضور یافته و به دست دانشجویان تشییع و پس از آن دوباره به معراج شهدای مرکز بازگردانده می‌شود.

این مراسم با مداحی و مرثیه‌سرایی مداح اهل بیت(ع) امیر عباسی و با حضور دانشجویان و اساتید این دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر در محل پردیس حکیمیه این واحد واقع در بزرگراه شهید بابایی (شرق)، خروجی حکیمیه، عباسپور، خیابان چمن آرا، بلوار شهید عباسپور (بهار)، درب جنوب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گلزار شهدا-تجدید میثاق با پیکر مطهر شهیدان