ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسابقات بدمینتون بانوان بزرگسال با معرفی نفرات برگزیده پایان یافت


به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت ها 26 بازیکن بدمینتون بانوان از سراسر کشور بصورت یک نفره و دو نفره مسابقات خود را برگزار کردند.
اشرف سادات رضوی نائب رئیس هیات بدمینتون شاهرود در گفت وگویی با ایرنا اعلام کرد: مقام اول این مسابقات در قمست انفرادی را صحابه فرد ازتهران بدست آورد و سارا دلاوری نیز از تهران دوم شد.
دراین قسمت ، الناز فیض منش از شاهرود و یسری بیگی از اصفهان نیز مشترکا سوم شده بودند.
وی افزود: در قسمت دو نفره این رقابت ها نیز تیم متشکل از نگار ناسوتی و سارا کیوان از فارس اول شدند و تیم صفورا زمانی از سمنان و زینب عبدالکریمی از تهران هم دوم شدند.
در رقابت های صبح روز شنبه نیز تیم های مریم ذوالحیات وسارا مقدسی از تهران و آزاده طراحی و ساناز تقوی از خراسان رضوی بصورت مشترک رتبه سوم را بدست آورده بودند.
دومین دوره مسابقات رنکینگ بدمینتون بزگسالان بانوان کشور با حضور 26 بازیکن در قسمت یک نفره و 11تیم در دونفره از روز جمعه در شاهرود آغاز شده بود.
6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معرفی نفرات برتر مسابقات آبهای ارام قهرمانی کشور بانوان