ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هم‌بازی سابق علی دایی که می‌تواند در یورو 2016 جاودان شود!


  X     

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 19:46

هم‌بازی سابق علی دایی که می‌تواند در یورو 2016 جاودان شود!

فارس/ هم‌بازی سابق علی دایی می‌تواند با تیم ملی فوتبال مجارستان در یورو 2016 جاودان شود و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.
شب گذشته تیم ملی فوتبال مجارستان موفق شد در دیدار مقابل نروژ با نتیجه دو بر یک پیروز شود و در مجموع با نتیجه سه بر یک به رقابت‌های یورو 2016 در فرانسه راه یافت.
درون دروازه مجارها یک سنگربان نام آشنا به نام گابور کرالی حضور داشت که در گذشته و در تیم هرتابرلین هم بازی علی دایی آقای گل فوتبال جهان بود.
کرالی در آستانه 40 سالگی همچنان به فوتبال ادامه می‌دهد و می‌تواند با حضور در یورو 2016 که در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد رکوردی جاودانه و منحصر به فرد را از خود بر جا بگذارد.
تاکنون لوتار ماتئوس ستاره سابق تیم ملی آلمان با حضور در دیدار آلمان مقابل پرتغال در یورو 2000، 39 سال و 91 روز سن داشت و مورتن اولسن دانمارکی با 38 سال و 308 روز و پیتر شیلتون دروازه سابق تیم ملی انگلیس با 38 سال و 271 روز مسن‌ترین بازیکنانی هستند که در یورو به میدان رفته‌اند.
حالا هم‌بازی علی دایی این فرصت را دارد تا در 40 سالگی در پیکارهای یورو به میدان برود و رکورددار شود.
وی در دیدار شب گذشته نشان داد که همچنان از فیزیک بالایی برخورددار است و همچنان شلوار ورزشی بلند و معروفش را که این روزها دیگر میان دروازه‌بانان عرف نیست، بر تن دارد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گل های بازی مقدونیه 3 - لوکزامبورگ2 (مقدماتی یورو 2016)