ماجرای فوت بهزادی از زبان همسرش


 

آذر بهزادی در گفت‌وگو با ورزش سه در مورد زمان درگذشت مرحوم همایون بهزادی اظهار کرد: حدود ساعت 23:45 شب گذشته بود که همایون از سالن رفت کمی بیرون نشست و برگشت در اتاق بخوابد اما در زمان برگشتش دیدم بین درب‌های اتاق در حال زمین خوردن است که دویدم تا او را نگه دارم ولی درازکش به زمین افتاد. وقتی به همایون نگاه کردم دیدم حالتش غیر عادی است که به اورژانس تهران زنگ زدم. اوپراتور اورژانس گفت تا لحظه رسیدن آمبولانس اقداماتی انجام دهم تا قلبش احیاء شود. من به او گفتم قلب و شکمش حرکتی نمی‌کند اما از طریق دهان گاهی نفسی می‌کشد که بعد او گفت همایون را به پهلو برگردانم. تا زمان رسیدن آمبولانس همایون در این حالت بود که 45 دقیقه تا یک ساعت عملیات احیا را انجام می‌دادند ولی متاسفانه هر کار کردند نتیجه‌ای نداشت.

او ادامه داد: حدود سال 91 حال همایون مثل دیشب شده بود که به سی سی یو هم رفت اما بعد از آن این اتفاق نیفتاد.

همسر مرحوم همایون بهزادی در مورد زمان مراسم تشییع و تدفین گفت: پیکر همایون را در سردخانه بیمارستان ایرانمهر نگه می‌دارند و با کمک دوستان و نزدیکان زمان مراسم خاکسپاری مشخص می‌شود.

آذر بهزادی در مورد اظهارات همسرش پیش از مرگ که می‌گفت خسته شدم، ابراز کرد: این مسئله به دلیل تنهایی او بود چون همایون دوست داشت اطرافش شلوغ باشد. خدا را شکر پسرانش مخصوصا علی به او می‌رسیدند.  

او یادآور شد: آقایی در قم است که سر خاک مادرش قرآن می‌خواند. دو، سه روز پیش آن آقا زنگ زد و به من گفت یک خانم به خواب من آمد و گفت برای فرزندانم به ویژه همایون دعا کن چون بیمار است و من نگرانش هستم.

همسر مرحوم بهزادی اضافه کرد: حال همایون دو، سه روزی خوب نبود و گرمش می‌شد اما چند وقت پیش به ملاقات منصورخان پورحیدری و چند مرتبه‌ای به فدراسیون رفت. حتی برای او تولد هم گرفتند اما از جمعه هفته گذشته کمی بی‌قرار شده بود.

او در پایان برای همه هواداران پرسپولیس و علاقه‌مندان مرحوم همایون بهزادی آروزی سلامتی کرد.


ویدیو مرتبط :
ماجرای آشنایی شاهرخ خان و همسرش گوری از زبان خودش