فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روایتی متفاوت از مناظره‌های 88 در برنامه «180» درجه


به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین قسمت برنامه تلوزیونی «180 درجه» جمعه 16 بهمن ماه از شبکه افق پخش می شود.

در نخستین قسمت، این برنامه به بررسی و آسیب شناسی مناظرات تلوزیونی می پردازد که شاید داغ ترین آنها مربوط به مناظرات انتخاباتی سال 88 و 92 باشد.

در این برنامه رضا پور حسین قائم مقام معاون سیما و مجری مناظرات سال 88، حسین رضی رئیس سابق شبکه العالم، شهرام گیل آبادی مدیر رسانه و بین الملل شهرداری تهران و اکبر نبوی حضور دارند.

قرار است مهمانان برنامه از ناگفته هایی پیرامون مناظرات داغ انتخابات مطرح سخن بگویند.

«۱۸۰ درجه» مجله ای تلویزیونی با ساختاری جدید به همراه ویژگی هایی همچون ساده سازی مفاهیم است که سعی دارد با برگزاری مناظره های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، به واکاوی مسائل و مباحثی بپردازد که بسیاری از مردم در مورد آنها سوالاتی دارند.

دست اندرکاران برنامه «۱۸۰ درجه» بر آن هستند که ضمن توجه به اصول و قواعد رسانه برای خود خط قرمزهای اضافی ایجاد نکنند.

سید مرتضی فاطمی تهیه کننده و سردبیربرنامه «۱۸۰ درجه» است؛ او سردبیر سابق هفته نامه پنجره و تهیه کننده سریال «هوش سیاه» نیز بوده ضمن اینکه در امر اجرا امید مهدی نژاد و سجاد نجفی او را همراهی می کنند.

نخستین قسمت این برنامه ساعت 19 روز جمعه از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم برای ساعت های 24 همان شب و همچنین 9.30 و 15 روز بعد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9PM8G3


ویدیو مرتبط :
180 درجه