ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زمانی که سر فرکی را در اهواز شکستند، کمیته صیانت از لیگ کجا بود؟


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 18:25

زمانی که سر فرکی را در اهواز شکستند، کمیته صیانت از لیگ کجا بود؟

فارس/ مدیرعامل سپاهان گفت: در خوزستان که سر سرمربی فولاد را شکستند مگر کمیته صیانت ورود کرد تا مقصر آن را شناسایی کند؟
اصغر باقریان در مورد اینکه نگرانی هواداران از وقت‌کشی سپاهان برای انتخاب سرمربی گفت: ما مشکلی نداریم و تمرینات طبق برنامه‌های کادر فنی پیش می‌رود و مطمئنا خدشه‌ای به تیم وارد نمی‌شود. چون تا به حال یک ثانیه از برنامه عقب و جلو نبوده است.
وی ادامه داد: در حال مذاکره با 2-3 گزینه هستیم و تا مرحله پایانی پیش رفتیم. با اسکوچیچ هم چون نتوانست با فولاد فسخ کند به مشکل خوردیم و این مشکل از سوی ما نبود.
باقریان در مورد اینکه آیا گزینه جدیدی به گزینه‌های قبلی اضافه شده،‌افزود: خیر با همان گزینه‌ها ارتباطاتی برقرار کردیم و صحبت‌هایمان را انجام دادیم. فکر می‌کنم تا 2-3 روز آینده این موضوع را نهایی کنیم.
مدیرعامل سپاهان در مورد ورود کمیته صیانت از لیگ در خصوص پرونده جدایی فرکی و برخی تصمیماتی که شبانه در این باشگاه گرفته می‌شود،‌گفت: کمیته صیانت از لیگ می‌خواهد چه کاری کند و برنامه‌اش برای لیگ چیست؟ اگر می‌خواهد شماره‌های موبایلی که برای فرکی پیامک تهدید و توهین ارسال کردند را شناسایی کند که این کار حقوقی و قضایی می‌خواهد و البته ما هم به فرکی پیشنهاد دادیم این شماره‌ها که به او توهین و تهدید کرده‌اند را به ما بدهد تا از طریق مراجع قضایی اصفهان این موضوع را پیگیری کنیم که فرکی تمایلی نداشت.
وی افزود: کمیته صیانت اگر می‌خواهد ورود کند باید ابتدا این افراد شناسایی شوند و شناسایی آدم‌ها از حیطه فدراسیون و باشگاه‌ها خارج است و ما نمی‌توانیم کار قضایی انجام دهیم. نه فدراسیون و نه باشگاه‌ها حق ورود به حیطه قضایی را ندارند و این کار در اختیار قوه قضائیه و نیروی انتظامی است.
باقریان گفت: اگر فرکی برنامه‌اش این است که با این افراد برخورد قضایی شود ما خودمان هم آمادگی این کار را داریم تا از طریق مراجع قضایی این کار را انجام دهیم. اگر هم کمیته صیانت می‌خواهد این موضوع را فوتبالی کند، سؤال من این است که شکل فوتبالی آن چگونه است. چون این افراد باشد شناسایی شوند و برای این اقدام باید یک کار حقوقی و قضایی انجام شود، چون تا این کار انجام نشود نمی‌توان یقه کسی را گرفت.
مدیرعامل سپاهان در مورد برخی شب‌نشینی‌ها و تصمیماتی که برای این تیم گرفته می‌شود، گفت: باید مشخص شود این افراد که در شب‌نشینی‌ها می‌نشینند آیا مسئولیت رسمی دارند یا خیر، اگر مسئولیت دارند که بحث فرق می‌کند اما اگر موضوع به هواداران برمی‌گردد که سؤال من این است که هواداران کدام تیم دور هم جمع نمی‌شوند؟ مگرهواداران پرسپولیس و استقلال دور هم جمع نمی‌شوند؟
وی تاکید کرد: کمیته صیانت از لیگ تا حالا برای باشگاه‌های پرطرفداری مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، فولاد و ملوان این اقدامات را انجام داده است؟ این کارها در سایر شهرها هم سرایت دارد و در این شهرها نیز اتفاق می‌افتد. باید مشخص شود که اصولا این موضوع برای همه جاست و یا فقط برای سپاهان است و آیا در شهرهای دیگر کسی به کسی اهانت نکرده است؟ در خوزستان که سر فرکی، سرمربی فولاد را شکستند مگر کمیته صیانت ورود کرد تا مقصر آن را شناسایی کند؟

نظر شما


ویدیو مرتبط :
صحبت های فرکی پس از قهرمانی در لیگ برتر