ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازی‌های مرگ و زندگی برای صعود به نیمه‌نهایی/ میزبانی پیکان و ثامن از متین و تبریز


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای سوم مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست روز یکشنبه دوم اسفند ماه در شهرهای مشهد و تهران پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال پیکان در خانه والیبال تهران و از ساعت 17 در سومین دیدار مرحله نخست پلی آف میزبان متین صالحین ورامین است تا پیروز این میدان حریف شهرداری ارومیه در مرحله دوم پلی آف شود.

پیکان در مسابقه دور رفت مرحله نخست پلی آف به سختی و سه بر دو متین را شکست داد و در دور برگشت سه بر صفر مغلوب این تیم شد و حالا برای صعود به مرحله بعد نیاز به یک برد دیگر دارد. تیم پیکان تهران در دیدار رفت دور مقدماتی سه بر دو و در دیدار برگشت سه بر یک برابر متین به پیروزی رسید.

پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال در این دیدار که حکم مرگ و زندگی را دارد، باید به گونه ای عمل کند که در سه ست متوالی مقابل متین به پیروزی برسد، زیرا در مسابقه فرسایشی و طولانی مدت متینی ها ابتکار عمل را به دست می گیرند و کار برای پیکان به مراتب سخت تر می شود. پیکان باید از امتیاز میزبانی به نحوی مقتضی در این مسابقه نیز بهره ببرد.

سالن مهران مشهد نیز در آخرین دیدار مرحله نخست پلی آف لیگ برتر و از ساعت 17 میزبان دو تیم ثامن الحجج خراسان و شهرداری تبریز خواهد بود.

ثامن در مشهد و در بازی دور رفت مرحله نخست پلی آف به پیروزی رسید، اما در تبریز و در مسابقه دور برگشت سه بر صفر مغلوب تبریز شد. حال ثامنی ها باید در سالن مهران مشهد کار را تمام کنند. تیم شهرداری تبریز سابقه شکست میزان در مشهد را در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر امسال دارد و می‌تواند از این تجربه در این دیدار حساس نیز استفاده کند.

تیم فاتح این جدال بزرگ حریف بانک سرمایه در مرحله دوم پلی آف لیگ برتر والیبال می شود و در آینده نیز کار سختی پیش رو خواهد داشت.

برنامه دو دیدار سوم مرحله نخست پلی آف به شرح زیر است:

مشهد، ساعت 17: سالن مهران
ثامن الحجج خراسان – شهرداری تبریز

تهران، ساعت 17: خانه والیبال
پیکان تهران – متین صالحین ورامین

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/D4I5SM


ویدیو مرتبط :
بازی های آسیایی(کشتی- صعود بویری به نیمه نهایی)