علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نظری جویباری با حرف‌هایش چاقو در قلب من فرو کرد/ مظلومی حق دارد


به گزارش خبرنگار مهر، مسعود معینی در پایان جلسه امروز هیات مدیره استقلال با مربیان این تیم گفت: باید این جلسه ۵ ماه قبل تشکیل می شد و باید آن را با کادر فنی تیم ادامه دهیم . من فکر می‌کنم که تحمل مظلومی و همکارانش زیاد است. همه توقعات کادر فنی بجا بود. درست است که باید به بازیکنان توجه کنیم ولی باید به کادر فنی هم توجه کنیم.

وی اضافه کرد: ما یک جلسه انقلابی را روز دوشنبه برگزار می کنیم. بهرحال همه قبول کردند وقتی تیم به سمت قهرمانی می‌رود این مشکلات فقط به سمت کادر فنی نرود. باشگاه باید تلاش کند چرا امکانات اینجا در حد باشگاه استقلال نیست. تیمی که ۳۰ میلیون طرفدار دارد باید امکانات در حد خود داشته باشد. در هر صورت ما باید که به نقطه نظرات کادر فنی توجه کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص علت غیبت افشارزاده در جلسه امروز عنوان کرد: افشارزاده یک جلسه اضطراری با وزیر در وزارت ورزش داشت و نیامده بود. اما روز دوشنبه در جلسه حضور خواهد داشت.

معینی در خصوص مشکلات مالی تیم یادآور شد: تیم ما مشکل مالی نداریم. پول وجود دارد ولی جریانی است که باید پول در مسیر خود قرار گیرد و این چرخه طی شود تا پول به تیم تزریق شود. ما نباید به کادر و بازیکنان تفاوتی قایل شویم و به همه باید توجه شود.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه باشگاه نتوانست بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کند، گفت: خوشبختانه این پتانسیلی که من در تیم می بینم یک ترکیب خوب است. هم جوان‌های بسیار خوبی داریم و هم نفرات باتجربه. این تیم با پتانسیلی که دارد نگرانی ندارد. مشکل بزرگ ما یک طراح است که بسیار کمیاب است. این نقطه ضعف تیم نیست و با جابجایی بازیکنان نتیجه داده است ولی وقتی ما در تیم خود امید ابراهیمی را داریم که می تواند وظایف دیگری داشته باشد بهتر است از او در پست خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در کار دفاعی بازیکنی مثل چشمی را داریم که در ایران بی نظیر است. ولی یک بازیکن خارجی بیاوریم. مشکل بزرگ در گذشته ما این بود که بازیکن خارجی را از روی سی دی نگاه می‌کردیم ولی حالا باید مربی انتخاب کند. بهرحال ما در ایران نتوانستیم بازیکن مورد نظر را پیدا کنیم ولی با نظر سرمربی بدنبال بازیکن خارجی هستیم.

معینی در واکنش به اظهارات نظری جویباری تاکید کرد: درباره نظری جویباری قرار است در هیات مدیره جلسه بگذاریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. اگر مرا نخواهند من باید بروم. کار باید منطقی و سلامت پیش برود. نظری گفت من آمده ام تا استقلال را تضعیف کنم. او با این حرف خود چاقو را در قلب من فرو کرد. ۴۵ سال پیش من با استقلال قهرمان آسیا شدم آیا می خواهد این حرف‌ها را بزند و بگوید که من استقلالی نیستم؟

وی افزود: ایشان گفتنند معینی آمده است استقلال را تضعیف کند. ایشان خیلی زحمت کشیده است. ولی به اندازه من استقلالی نیست. من در این مدت قرمز پوشیده ام؟ بهتر است خودش نشان دهد که استقلالی است نه مرا مجاب به این کار کند. من یک فرد دانشگاهی هستم و دوست ندارم وارد این ماجرا شوم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با نظری جویباری درباره ی آخرین وضعیت جاسم کرار