مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



موضع گیری بی سابقه بی بی سی/ خشم رسانه های حامی تروریسم


شبکه شایعه پراکنی «بی بی سی» به دلیل موضع گیری علیه تروریستهای سوریه بر خلاف سیاست غالب خود، انتقاد رسانه های حامی تروریست را به دنبال داشت.

به گزارش «شیعه نیوز»، موضع گیری بی سابقه اخیر شبکه «بی بی سی» عربی، علیه معارضان تروریست سوریه، موج عظیمی از اعتراضات رسانه های وابسته به مخالفان دولت سوریه را به دنبال داشت.

بنا به نقل از وبگاه خبری «البشیر»، رسانه های حامی معارضان سوری در اعتراض به شبکه بی بی سی، بیانیه ای علیه این شبکه تنظیم کردند و مدعی شدند که بی بی سی دیگر به معیارهای بی طرفانه گذشته خود پایبند نیست.

این رسانه ها، در بیانیه ای که در شبکه های اینترنتی منتشر کردند و بازتاب گسترده ای را به دنبال داشت، مدعی شدند: این شبکه بریتانیایی سعی دارد تا با پخش گزارشهایی دروغین و انتساب آنها به معارضان سوری، افکار عمومی را نسبت به حقایق امر گمراه کند.

در این راستا، «دیما عزالدین» مجری بی بی سی و مخالف دولت سوریه، این شبکه را- بدلیل اتخاذ برخی مواضع مخالف با معارضان سوریه - ترک کرد.

رسانه های حامی معارضان سوری، نسبت به پخش فیلمی که این شبکه بر خلاف سیاست غالب خود، در آن تصریح کرده است 44 نفر بی گناه در حملات معارضان سوری کشته شده اند، اعتراض و انتقاد کردند.

در قسمتی از بیانیه ای که علیه بی بی سی تنظیم شده و به امضای 123 رسانه ای مخالف دولت سوریه رسیده، آمده است: شبکه بی بی سی به خطاها و اشتباهات متعمد خود در تحت پوشش قرار دادن حوادث و جنگ در سوریه ادامه می دهد، و در یکی از گزارشها حمله به حلب را به معارضان سوری نسبت می دهد، در حالیکه اکثر رسانه های بین المللی این اقدام را از سوی نظام سوری گزارش داده اند.

در پی گسترش موج اعتراضات به دنبال انتشار این خبر از سوی بی بی سی، این شبکه بصورت رسمی در توئیتر از رسانه ها و فعالان سیاسی معترض، عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/750


ویدیو مرتبط :
عربستان حامی تروریسم است یا ایران؟