سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ تصادف زنجیره ای در جاده شوش به اهواز 12 مصدوم برجای گذاشت


حوادث/ تصادف زنجیره ای در جاده شوش به اهواز 12 مصدوم برجای گذاشتایرنا/ در تصادف زنجیره ای در جاده سراسری شوش به اهواز 12 مصدوم شدند.
به گزارش ایرنا ، هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین حوالی ساعت 21:30 دقیقه یکشنبه شب در کیلومتر 3 باند رفت جاده شوش به اهواز با هم برخورد کردند.
رضا معمار زاده رییس فوریت های پزشکی 115 شوش در محل حادثه به خبرنگار ایرنا گفت:تاکنون 12 مصدوم حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شده اند.
وی افزود:چهار تن از مصدومان سرپایی درمان شده و بیمارستان را ترک کردند اما هشت مصدوم دیگر در بخش های مختلف بیمارستان تحت درمان می باشند.
معمار زاده گفت:حال دو تن از مصدومان حادثه که یک زن و یک مرد می باشند وخیم گزارش شده است.
حاکم شدن پدیده گرد و غبار در شمال استان خوزستان در روز یکشنبه موجب کاهش دید شده است.
چند تن از رانندگان که خودروی آنها در این حادثه آسیب دیده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند:منحرف شدن یکدستگاه سواری پراید از باند مخالف و ورود آن به مسیر برگشت موجب بروز تصادف زنجیره ای شده است.
این افراد که چند مسافر از استان ایلام می باشند افزودند:توقف خودروها برای کمک به سرنشینان خودروهای حادثه دیده در تاریکی شب موجب برخورد چند دستگاه سواری دیگر از جمله یکدستگاه کامیون شده است.
پنجم دی ماه نیز مه آلودگی موجب تصادف زنجیره ای در کیلومتر 50 جاده شوش - اهواز موجب آتش سوزی 6دستگاه خودرو شد.
بر اثر این تصادف 16 دستگاه خودرو از جمله چهار دستگاه خودروی صفر کیلومتر سوار بر یدک کش تریلر در آتش سوخت و 60 میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت.
جاده شوش - اهواز به طول 110 کیلومتر بخشی از مسیر سراسری جنوب به تهران می باشد که به دلیل انتقال بار از بنادر و تردد تریلر های نفتکش عراقی همواره با ترافیک روبروست.


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
تصادف قطار در فیلادلفیا ۵ کشته برجای گذاشت